Amy's p.o.v
M-am trezit lângă el..Dormea ca un porcușor,dar in sensul bun.Ma ridic în fund si încerc să cobor ușor,fara sa îl trezesc.Dar am dat greș.Cand m-am dat jos din pat,m-a prins de mână.
-Unde te duci? ~ spunea el cu un zâmbet somnoros
I-am schițat un mic zâmbet.
-La bucătărie.
-Hmm..e 6.Hai,mai stai aici!Îmi place compania ta! ~spune în timp ce se întoarce pe partea cealaltă a patului.-Ok,cum vrei.Dar nu stau mult!
-Aha.Bine!Alex zâmbea în somn.E drăguț când zâmbește în somn.Ma uitam numai la el.Nu pot să îmi iau privirea de la el.
Nu cred!Sunt cumva îndrăgostită de el?Simt cum inima mea de gheață s-a încălzit de când l-am văzut.
Alex's p.o.v
-Te iubesc,Amy Parker!
-Ămm,Alex?Știi ca ai zis-o cu voce tare,nu?
M-am trezit cand am realizat ce tocmai am spus.-Iarta-ma! Credeam ca am spus-o în mintea mea! ~spun eu roșu la față
-Nu e nimic!Se mai întâmplă!Heh.. ~spune ea cu fața înroșită,dar amuzată
-Ce drăguță ești când roșești!-Mersi..Oricum trebuie sa imi fac ceai.Ma lași sa plec?
-Da,cum să nu!
*Doamne,ce prost sunt!*
Îmi bag fața mea roșie în pernă.Amy's p.o.v
Nu stiu dacă a spus asta în serios.Eu simt câte ceva pentru el,dar cred că a spus-o în glumă.
În fine,ma întreb unde o fi cutia de ceai.Dupa câteva minute apare Alex în bucătărie.
-Uite,scuze pentru mai devreme!
-Nu e nimic!Se mai întâmplă să spui visele pe gură.
-Mda..
-Cred ca ziceai de o altă Amy,nu?
-Da!Nu ziceam de tine!
-Ok.
-Ai găsit cutia de ceai?
-Da.Vrei si tu?
-Nu,mersi.Dupa ce bei ceaiul,te duc acasă!
-Bine!După ce am băut ceaiul,m-am schimbat in hainele mele.Aveam pijamalele lui pe mine :)
Ne-am încălțat si am pornit la drum.Pe drum ne-am cunoscut mai bine.Am trecut două străzi până acasă.
-Gata!Am ajuns acasă!Mersi mult ca m-ai condus,Alex!
-Cu...Si l-am sărutat pe obraz.Daca eram împreună puteam să îl sărut pe buze.
-...placere!
CITEȘTI
Fata cu ochii albăstrui
Short Story"De când am văzut-o,am început să mă îndrăgostesc de ea.Are inima de gheață,dar ochii blânzi.O fată ca ea nu mai găsești nicăieri.." Faceți cunoștință cu Amy,o fată care atrage privirile tuturor băieților din liceu.Ea îi respinge pe toți,dar nu are...