Epilog

61 5 7
                                    

O liniste sinistra se asternuse in toata casa, tot ce puteam auzii, erau pasii mei apasati. Am studiat camera tematoare, privirea mea fixandu-se pe barbatul ce zacea inconstient pe canapea. Am pasit timid, ducandu-mi mana la gura pentru a-mi abtine suspinele ce aveau sa iasa. Siroaie de lacrimi imi inundasera chipul palid. M-am apropiat de intrerupator,camera fiind invaluita de o lumina puternica, facandu-l pe barbatul ce zacea inconstient sa mormaie cateva injuraturi.

- Andrew ! M-am auzit tipand, printre toate suspinele care imi ieseau. M-am aplecat,luand sticla pe care o tinea in mana. Am dus-o tematoare la nas, mirosul spirtos inundandu-mi narile,facandu-ma sa icnesc in dezgust. Impactul sticlei cu podeaua l-a facut pe barbatul ce statea in fata mea sa tresara,asezandu-se in sezut.

- Te-am cautat 3 luni. Si tu ce faci ? Am spus dezamagita aratand spre sticla ce zacea sparta in mii de bucatele pe podea. Andrew s-a incruntat cateva secunde la mine.

- Ce cauti aici ? A spus el, ridicandu-se de pe canapea si indreptandu-se catre baie.

- Asta e fix cea mai mica problema a ta! Am tipat eu, asigurandu-ma ca ma aude. Andrew a iesit din vaie val-vartej, mainile sale cuprinzandu-mi umerii.

- Pleaca ! Tonul lui rastit mi-a facut ca un alt rand de lacrimi sa isi faca aparitia.

- Credeam ca ma iubesti! Spun, apecandu-mi privirea in jos. Nu puteam sa-l mai privesc in ochi, m-a dezamagit prea mult.

- Pleaca! Spune el din nou, mi-am ridicat privirea furioasa catre el, smucindu-ma de langa mainile sale care se inclestasera pe umerii mei.

- Nu vreau sa te mai vad vreodata in viata mea! Am spus inainte ca usa de metal sa se tranteasca in urma mea. Nenorocitule ! Am spus stergandu-mi lacrimile de pe obrajii palizi.

,,O sa ma razbun pentru asta" Am spus indreptandu-ma spre masina ce astepta in parcarea goala.

Pact cu DiavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum