Aby P.O.V
Bip!Bip!Bip!
Alarma suna in continu.Cu greu deschid ochii si ma ridic in capul oaselor.E devreme,7 dimineata mai precis,dar trebuie neaparat sa ajung la cabinet.Apropo,eu sunt Abyghail(Aby) am 24 de ani si lucrez ca medic veterinar.Trebuie sa muncesc mult pentru a plati chiria,deoarece de 1 an am hotarat sa ma mut de la ai mei.Stau cu chirie intr-un apartament modest din Seattle.Viata mea e una foarte plictisitoare.Daca va vine sa credeti in toata viata mea am avut doar un iubit la 16 ani.Niciodata nu m-am grabit sa am prieten.Sunt o romantica incurabila si imi astept printul pe cal alb.Oricum,ma ridic si ma duc la baie.Mereu m-am considerat usor uratica desi mi se spune des ca sunt frumoasa.Sunt o persoana perfect normala.Am ochii ciocolatii,parul lung pana la umeri si un ten usor masliniu.Ma spal si ma duc sa ma imbrac.Ca in fiecare zi sar peste micul de jun deoarece nu imi place pur si simplu sa mananc dimineata.Ma duc si pescuiesc din dulap o fusta cam pana la genunchi alba si un tricou roz deschis,iar ca incaltaminte prefer niste balerini albi.Parul mi-l prind intr-un coc lejer si plec.
Imi place sa merg pe jos pana la serviciu deoarece trec zilnic printr-un parc si iubesc aerul proaspat si lumina blanda a soarelui care imi mangaie fata.Ajung la cabinet si dau peste sefa mea,doamna Grint.
Eu:-Buna ziua doamna Grint!Spun vesela.
D.G:-Buna draga mea.Mereu asa punctuala.Astept inca sa vad momentul in care vei intarzia din cauza unui baiat.
Eu:-Mai aveti de asteptat,sincer nu am in plan un baiat pe moment.
D.G:-Cum spui tu,pana una alta in 10 minute ai programat un pacient.Este un Golden Retriver si trebuie sa i faci un vaccin.
Eu:-Am inteles.Ma duc acum.
Ma duc la receptie si astept sa vina pacientul.A cred ca tocmai a ajuns..HarryP.O.V
Ma trezesc cu o mana pe fata.Langa mine este o domnisoara(bine acum doamna avand in vedere ce am facut aseara) blonda pe care nu stiu cum o cheama.Jessica?Jasmine?Jennifer?Sincer nici nu imi pasa.Ma ridic din pat si o aud cum vorbeste.
-Unde placi iubitule?
Eu:-Undeva nu e treaba ta Jessica.
J:-Ma cheama Jade nesimtitule!
Eu:-Ma rog..
Dupa ce reusesc sa o scot pe blondina din casa imi amintesc ca aveam programare la medic cu Golden!!Of,sper sa nu inatarzi.
*Dupa 15 min*
Ies din casa si intru in Ferrariul meu.Imi permit cam tot ce vreau deoarece sunt agent secret si tot incerc sa prind seful celei mai mari afaceri din America de trafic ilegal de arme,eu impreuna cu inca 4 baieti (Zayn,Niall,Liam si Luis) suntem bagati in asta si chiar nu e deloc nasol.Avem banii cati vrem si nu ne-a si facem un bine lumii..Fac asta de la 16 ani.Varsta in care mama a murit si tot odata varsta la care am aflat ce e aia viata.Tot puful in care am fost crescut a disparut si dura realitate mi-a modelat caracterul.Am jurat sa fac bag la zdup fiecare om care face asta,deoarece din cauza unuia ca el mama a murit.M-am ambitionat si acum am ajuns sa am atatia banii la dispozitie si femei cate vreau.Ce daca nu ma iubesc?Nici eu pe ele.Le folosesc pe post de distractie.Nu am avut vreodata intentia unei relatii serioase.A,uite ca am ajuns.
Intru in clinica si vad la receptie...
CITEȘTI
Destine Schimbate
RomanceCand nu m-ai astepti la nimic fascinant de la viata cineva de sus are grija sa schimbe asta.Asa pateste tanara Abyghail Smith cand la ea la cabinet paseste alaturi de un superb Golden Retriver agentul secret care cerceteaza cea mai mare mafie din Am...