Harry P.O.V
Ma uit la fata tipei de la receptie.Pare mica si inocenta.Asa cum imi place.Are un tricou normal si o fusta pana la genunchi,cea ce nu imi lasa imaginatia sa zboare prea departe.Are un zambet frumoas si este genul de fata simpla.Nu vad pic de "tencuiala" (machiaj) pe fata.E chiar...frumoasa.Doamne ce idiot sunt.Nu mi-a placut de vreo fata pana acum si nici nu o sa incep de azi.O sa o duc pe tipa asta in patul meu si atat.Imi iau fata de cuceritor cu care las la pamant multe fete ,tin lesa lui Golden si ma apropii de fata.
-Buna ziua,domnule Styles.Spune ea cu o voce cristalina.
Stai ce?Domnul Styles?Fata asta nu se uita la TV ca sa stie cine sunt?Si cum de nu am vrajit-o pana acum cu farmecul meu?Trebuia de mult sa saliveasca.
-Aa,da eu sunt,iar el e Golden.
~Dupa o ora~
Tipa asta inca nu mi-a facut avansuri.Se comporta perfect normal ca si cum nu m-ar avea pe mine in fata ei.Gata,a terminat si acum pot sa imi pun planul in aplicare.-90,99 lei domnule.Spune ea si se uita la mine.
-Pai,da stii,problema e ca nu am portofelul cu mine si cum un gentalman ca mine nu poate lasa o domnisoara asa frumoasa singura,sunt nevoit sa cred ca ar fii necesar sa ma insotiti la resedinta mea pentru a reusi sa va platesc.
Spun si un zambet apare pe fata ei.Asta e.Am reusit,am vrajit-o si acum trebuie doar sa accepte si sa vina cu mine.Aby P.O.V
Baiatul asta tocmai a incercat sa ma invite la el acasa?Si su ar trebui sa accept?Stiu ce vrea.Imi vrea corpul pentru o noapte.Si eu nu sunt de acord cu asta.Prefer sa nu ma plateasca,chiar daca asta inseamna sa fiu certata de Doamna Grint.
-Pai,spun eu cu un glas foarte fals si dulce,cat de tentata sunt sa spun da,va trebui sa refuz deoarece am treaba si o sa optez sa a o chem pe sefa mea si a dezbati pe larg enigma portofelului pierdut cu dumneaei.
-Cat spuneai ca trebuie sa platesc?
Doamne ce fata a facut tipul.Mi-a lasat banii si a plecat.Doamne,deja e 12:00.Vineri fiind lucrez mai putin asa ca pot pleca devreme.Imi adun lucrurile si plec din cladire.Si ghiciti cine ma asteapta la iesire?Tipul enervant.Offf..
-Stii,macar pot sa te duc cu masina ingeras.
Ingeras?Cine e el sa isi permita sa imi vorbeasca asa avand in vede ca nici cum ma cheama nu stie.
-Prefer sa merg pe jos.
-Stai in cartierul de Nord?
-De ce ti-ar pasa?
-Pai,stii acolo sunt stau traficantii de droguri si persoane..
Hai pe bune?De un an merg zilnic pe aici si nu am patit nimic.Prefer sa il ignor pe tip si plec.Dupa nici 10 minute aud ceva in spate.Deodata o voce de barbat de aude.
-Ce face papusica?
Nici nu apuc sa zic ceva ca un al 2-lea individ vine si ma apuca de gura.Primul vine si incepe sa imi sarute gatul.Doamne ce scarbos.
Cat regret acum ca l-am refuzat pe tipul ala.Acum o sa imi pierd virginitatea violata.
-Nu,te rog nu..urlu cat pot inainte ca matahala aia sa ma plesneasca.Imi rupe tricoul si imi da jos fusta.Gata asta a fost,m-am ars....
CITEȘTI
Destine Schimbate
RomanceCand nu m-ai astepti la nimic fascinant de la viata cineva de sus are grija sa schimbe asta.Asa pateste tanara Abyghail Smith cand la ea la cabinet paseste alaturi de un superb Golden Retriver agentul secret care cerceteaza cea mai mare mafie din Am...