Am ajuns la cantina si ne-am pus la o masa mai retrasa cu Lizzie care si pana acum era in soc .
-Wtf Ali !!!!
-ce Liz ?
-cum adica ce pana acum te sărutai cu kyle si va băgati limba in gat si tu ma intrebi ce ????!!!!!!
-a fost doar o provocare .
-care ți-a placut la nebunie .
-nu mia placut .
-nu ma fa sa rad, pentru ca eu am vazut ca ți-a placut si poate nu ți-ai dat seama ca dupa sărut , te-ai facut toata roșie!!!!
-bine vorbim acasa .
-ok pisi mea .
Offff Iubirica Mika te iubesc mult ,bff meu, imi esti ca o sora mersi ca imi
esti mereu aproape, nu stiu ce as face fara tine .
Liz : te iubesc surioara .
Si dupa ne luam in brate .
Kyle vine spre masa noastră ....
Ce vrei ?
Te vreau pe tine .
Pai eu nu ,acum pleaca nu vreau sa te rănesc .
Aaaa nu vrei sa ma ranesti ca ma iubesti :)
Doamne Iartă-mă ce gândire ai ,mai mica decat o furnica .
Da dar creierul ala a fost destept ca a ales o fata frumoasa, despteapta si tu nu esti tarfa ca celelalte esti fata perfecta pentru mine te iubesc .Cred ca acum sunt roșie ca racul, doamne nu cred ca a zis asta, oare chiar vorbește serios nu nu are cum ,poate vrea doar o noapte si dupa o sa ma lase ca pe o cârpă si in plus nu as putea sa fac asta de la ani astia .
-planeta către Ali !!!
-A da ce ziceai ?
-unde esti cu capul ?
-la un baiat si ridic o sprânceană . :)
-ala sunt eu nu mrrrr .
- normal ... Nu ma lasa sa continui ca zice
-stiam ca ma iubesti .
-te iubeste maicata ,nu mai lasat sa continui am vrut sa zic normal ca nu .
-de ce nu ma iubesti ?
-pentru ca tu esti un idiot care mai facut sa regret ca trăiesc .
Nu mai apuca sa spuna ceva ca eu o iau la fuga din cantina .
Si normal ca kyle dupa mine ....
Alerg ce alerg si ma asez sub un copac ,imi adun picioarele la piept si imi bag capul inte picioarele mele ...dupa ceva timp apare kyle ,se pune in genuchi si se apropie de mine .POV KYLE.
-Ce ai patit printeso ?nu mai plânge te rog ma faci sa ma simt prost ,te rog si simt cum o lacrima imi curge si mie pe fata ,mio sterg repede ca sa nu ma vada Ali , cand plâng nu imi place sa ma vada cineva plângând asta ma face sa ma simt slab .
-Tu de ce plângi ?
-nu plâng .
-Te-am vazut plângând nu te mai preface :)
-scuze pentru ce ti-am facut ,serios imi pare rau .
-Cand zambesti esti asa frumoasa :))
-multumesc !! spun eu cu zâmbetul larg pe fata .
-hai sa mergem in cantina vi ?
-nu ,ma duc in cabana sa fac un dus sa ma relaxez ca astăzi a fost o zi plină de surprize :)
Ok si scuze pentru faza cu pariul scuze dar recunoaște ți-a placut ?
-aaaaaa nu stiu ce sa zic si ma fac roșie la fata .
-ce draguta esti cand rosesti .
-mersi !
Iar el se apleaca usor spre mine si ma sărută usor si usor dar dupa el face Sărutul si mai pasional .(Ce poza cuteeee ) cand ne-am despartit sa întins o Bala, eu ma uit la kyle si el la mine si începem sa radem amandoi.
A : saruti foarte bine :)) esti dulce .
Stiu dar tu esti si mai si credeama as vrea sa te sărut pana mor .
-Ce roșie esti :)hahaha
-nu mai rade dar sti ce trebuie sa ma duc sa fac baie .
-hai mai stai te loggggg si face fata aia de cățelușul posomorat .
-bine si e facem ?
-Mai ne foim si noi umpic mai no acum si tu !
-Wtf !eu ma car de aici !
-stai linistita a fost o gluma cum dracu sa te fut chiar aici !!!
Nu vorbi vulgar !!
Si începem sa radem amandoi ....
Mai stam ce mai stam povestim si noi de una alta ,si am devenit prieteni buni nu mai suntem dușmani ,el a vrut mai mult dar eu , am zis ca poate mai incolo :))
-hai sa ne mergem , ca sigur Liz ma cauta
-ok iub... Adica asta.....
-Alii !!!! Asa ma Chiama :)
Ma condus pana in fata cabanei noastre adica a mea si a lui Liz .
-pot sa te sărut Ali ?
A nu s.....nu am apucat sa spun ceva ca el era cu buzele lipeste de ale mele .
-mersi ca ai acceptat :)
-cuplacere :)
-Mai pot o data ??
-hai lasa ca te inveti dupa ...
:(((
Paaa kyle !! El se uita cu capul in jos, eu am ramas la tocul la usa si el stătea pe loc cu capul in jos ...suparat .
Am iesit usor fara sa auda vrun sunet ,am inchis usa încet dupa am prins viteza si am sărit pe al amandoi am căzut pe jos ,eu peste si îi prind capul in mâinile mele si in sarut .
Dupa ce ne despartim ...
-mai bine ?
-mult mai bine mersi esti asa de dulce ca ciocolata ca mierea si mai dulce .
-taci ca ma faci sa rosesc :))
-asta vreau sa fac .
Ma-am ridicat de pe el si el tot pe pământ stătea cu spatele .
-daca ma prinzi te mai sarut o data .
-intr-o secunda kyle a fost in picioare ,si a inceput sa alerge dupa mine .
-o sa te prind micuto .
-sa te vad .
Dupa inca cinci minute de alergat kyle ,
Ma prins de talie si ma tras aproape de el si dupa buzele noastre sau unit intrun sarut pasional .Dupa ne-am dus acasa ma-am bagat la un dus in care am stat 2 ore ce bine a fost dupa ma imbrac asa :
Dupa eu cu Liz am decis sa mergem la focul de tabara, ma-am pus pe un bustean iar langa mine sa pus kyle .
-Scuze ca iti spun kyle dar asta era locul lui Lizzie .
-pai acum nu mai e .
-ok
-ce faci cu chitara aia canti la ea ?
-da
O voce se aude : cântări amandoi aia de pe bustean kyle si Ali va rog mult !!!
-ce zici Ali ?
-hai !!
Melodia asta am cântat-o este superba !
Toti ne-au aplaudat si dupa Titi stiau sarut, sarut, sarut .
K ; trebuie sa o facem
Eu ;de ce nu suntem obligați sa f nu apuc sa zic ceva ca kyle ma sărută atunci toti aplauda si fluiera.Si gata si cu acest capitol ce greu a venit ideile spre mine acest capitol a fost de 1058 de cuvinte sper sa a placa pana atunci lăsați vom daca va place sau daca vreti datimi nuste idei pana atunci va pwpicesccccc :* dulce
O SA POSTEZ CAPITOLUL 10. NUMAI CAND AM 10 STELUTE PANA. NU ,NU POSTEZ
YOU ARE READING
Tabăra de muzica
De TodoO fata frumoasa pe nume ali care are 17 ani ea ia vacanța de vara si părinți ei o obliga sa merga in tabăra dar mai bine cititi si ve-ti afla