Okyanus

226 8 0
                                    

Bağdaş kurmuş ve hayattan bezmiş yüz ifademle arkadaşlarımın çehrelerinde gözlerimi gezdirdim. Bloom Grace yatak başlığına yaslanmıştı, yeşil gözlerinde aşkın aynaları, gülümsemesinde huzurun elleri vardı. Sam ile konuştuğunu biliyorduk, yaklaşık bir yıldır beraberlerdi.
Gözünün önüne düşen kahverengi saçlarını bir hışımla arkasına yollayan Sarah Collins " Sıkıldım. Çok sıkıldım." inkazına altın gibi parlayan sarı saçlarını örmeye çalışan Olivia Baker karşılık verdi. "Katılıyorum bir şeyler yapalım." dedikten sonra kafasını fikrimi sorarcasına bana çevirdi.
" Ne yapacağız peki?" diyerek onu geçiştirdim. Bir şeyler düşünmek şu aralar pek benlik değildi, baş ağrılarım ve mide bulantılarım bitmek bilmiyordu. O sırada bizden koptuğunu sandığımız Bloom arkadan neşeli sesiyle " Hadi yine iyisiniz benim bir teklifim var. Sahile inelim mi? Hem, Sam ve ikizler de oradalarmış."
" Harika olur." dedim. Sarah dudaklarını aşşağı büzerek düşündüğünü belli etti. Bloom kollarını boynuna doladı ve " Sarah lütfen." diyerek gözlerini pörtletti cidden hayır denemeyecek bir tatlılığı vardı. Hallerine kıkırdadım ve hala saçlarıyla uğraşan Olivia 'ya döndüm.
" Nasıl duruyor? Lütfen doğruyu söyle iyi mi?"
" Harika livy. Biliyorsun sana her şey yakışır." geçiştirdiğimi ses tonumda belli ettim. Göz devirdi. Aynanın karşına geçti ve arkasını görmeye çalıştı. Sarah ayaklandı ve " Haydi hanımlar onbeş dakika içinde zemin katta olmayanı beklemeyiz." diyerek herkesi ayaklandırdı. Kolumu omzuna attım ve sol yanağını öptüm.

Hızla odasından ayrıldık. Apartmanın iki asansörü vardı Bloom birine bindi ve birinci kattaki dairelerine gitti ben de Olivia ile diğerine bindim. Beşinci kata onu bıraktıktan sonra Sekizinci kattaki daireme vardım. Kapıyı üzerinde pembe mutfak önlüğüyle annem açtı. " Bu kadar erken beklemiyordum."
" Zaten şimdi geri çıkacağım sahile ineceğiz." dedim ayakkabılarımı çıkarırken. Kafasını salladı ve mutfağa yöneldi.

Kapı geniş salona açılıyordu. Televizyonun karşısındaki üçlü koltuğa kurulmuştu üvey kardeşim Carla. Üzerinde gül kurusu bornozu saçlarında krem rengi havlu asılıyordu. Bir yandan gossip girl izleyerek not alıyor bir yandan da tırnaklarını törpülüyordu. Onbeş yaşındaydık ve kesinlikle gereksiz süsleniyordu. Ben üşenirdim. Ne o ne ben selam vermedikten sonra odama koşar adımlarla ilerledim.
Kırmızı üzerine krem rengi puantiyeleri olan bikini takımımı giydim. Acayip tatlıydı. Üzerime de transparan düz krem rengi elbisemi geçirdim dizlerime kadar iniyordu. Her zaman hazırda beklettiğim sahil çantamı açtım ve eksiklikler var mı diye kontrol ettim. Sık sık okyanusu ziyaret ettiğimden havlularım burada değildi. Arka balkona koştum ve kuruduklarını gördüğüm havlularımı kaptım. Onları da çantama tıkınca hazırdım. Parmak arası terlikler beni rahatsız ettiğinden düz terliklerimi giydim ve bizim kattaki asansöre bindim.

Beşinci katta durduğunda zamanımda yetiştiğimi anladım. Olivia çok dakik bir kızdı. Nar çiçeği mayosunda krem rengi gelin tacı çiçeği vardı. Omzunun altına kadar uzanan balık sırtı örgüleri vardı. Mayosunun altına krem fırfırlı mini bir etek giymişti. Kıkırdadım.
" Ne?" diye sorduğunda zemin kata varmıştık.
" Hiç." dedim i harfini uzatarak. Sarah ellerini beline dayamış bizi bekliyordu. " Geç kalmadık ya?"
" Yo. Kalmadınız." diyerek gülümsedi. Apartmandan çıktığımızda Sarah 'ya
"Bloom?" diye sordum.
"çoktan varmıştır çatlak." diyerek güldü. Biz de ona katıldık. " Ben şu kıza bir bakayım." Sarah önden hızla ilerledi Bloom' u bulabilmek için sonra fazla hızlı gittiğini fark edince arkasını döndü ve bizim ona yetişmemizi bekledi.

Arkadan ikizlerin bize doğru yöneldiğini gördük ve kesinlikle Sarah'ya söylemedik. Sarah esmer güzeli bir kızdı. Turuncu mayosunun altına turuncu deniz şortu giymişti. Kıvırcık saçları rüzgarda dans ediyordu.

İkizlerden yalaka olanı Andy Sarah'dan hoşlandığını söylüyordu doğrusu herkess yürüyebilirdi ama kesinlikle samimi bir imajı vardı eğlenceli bir tipti ve çevresi de genişti. Zayn ise utangaç ve zeki bir çocuktu ikiziyle beraber gezer ya da pek ortalıkta gözükmezdi. Onlar tam anlamıyla A-Z ikizleriydi fakat bu yaz Zayn'nin Andy'e benzemeye çalışır gibi bir hali vardı.

Poseidon'nun ÇağrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin