Περίληψη

63 17 16
                                    

Αουρόρα και Αχιλλέας. Δυο ατομα τόσο διαφορετικά και ταυτόχρονα τοσο ίδια. Τι θα γίνει όταν συναντηθούν; Απο την αρχη το μονο συναίσθημα που τους ένωνε ηταν το μίσος. Θα αλλάξει αυτό; Μπορεί το μίσος να μετατραπεί σε ερωτα; Κι αν ναι τοτε ποιο θα είναι το τέλος; Μια κλασσική ιστοριουλα που καταλήγουν μαζί όπως στα παραμύθια ή η πραγματικότητα με αυτους τους δυο πληγωμένους; Ενας πόλεμος μεταξύ του θέλω και του πρεπει. Μεταξύ της αποστασης και τη αγάπης. Του μίσους και του ερωτα. Της εμπιστοσύνης και της ανασφάλειας. Τι θα κερδίσει; Ποιο θα είναι το τέλος; Καρδουλες και φιλάκια ή πόνος και απόγνωση; Διάβασε για να μαθεις.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Εμ... Γεια σας...
Είμαι καινούριος εδώ στο wattpad και είναι η πρώτη ιστορία που γράφω. Βασικά είναι η πρώτη απόπειρα να γράψω κάτι. Τώρα θα με ρωτάτε γιατί. Και θα έχετε και δίκιο. Λοιπόν, Καταρχάς να πω ότι την εφαρμογή αυτή την κατέβασα στο κινητό μου λογο της κοπελας μου. Κάθεται με τις ώρες εδώ και διαβάζει ή γράφει. Ε και εμένα με έπιασε η περιέργεια και είπα να την κατεβασω να δω τι είναι τόσο συναρπαστικό. Οκ... Δεν λέω... Πολύ ωραία. Εχω βρει μερικές ιστορίες που μου άρεσαν.
Στο θέμα μας τώρα. Αυτή η ιστορία είναι αφιερωμένη σε εκείνη. Περιγράφει την δική μας ιστορία. Με μερικές αλλαγές βέβαια. Αλλά το 95% θα είναι αληθινά. Αγαπη μου... Παρτο σαν ενα δώρο απο εμένα. Δοκιμαζομαστε απο την απόσταση αυτή τη στιγμή. Δες το σαν εναν τροπο να σου δείξω την αγάπη μου. Σε αγαπώ. Είσαι απο τα σημαντικότερα άτομα στην ζωή μου. Δεν ξέρω πως θα ήταν η ζωή μου αν δεν είχα εσένα. Προφανώς χωρίς νόημα. Σε λατρεύω μικρή μου. Μην το ξεχάσεις αυτό. Εντάξει; Αυτό είναι απλα ενα μικρο δείγμα της αγάπης μου για εσένα. Και κάτι άλλο... Δεν θα γράψω αυτήν την ιστορία μόνος μου. Δεν μπορω να γράφω μονο την μεριά μου. Κάποια πρεπει να με βοηθήσει για να ξέρετε και απο τις δυο πλευρες πως έγιναν τα πράγματα. Οποτε θα μου κανείς την τιμή να με βοηθησεις μικρή greatallie1 ; Βασικα δεν ρωταω ανακοινωνω οποτε παιδιά θα με βοηθήσει θέλει δεν θέλει. Εξάλλου δεν μπορεί να μου Αρνηθεί😉😏 Σ'αγαπω ματια μ😘😍 Και εσάς σας συμπαθω μωρέ μην ζηλευετε...
Μαρια markella_food μην σχολιασεις τίποτα του τύπου : Κι εγώ σε συμπαθω καταβαθος παρόλο που είσαι ψωναρα...Κολλητή της κοπέλας μου είσαι πρεπει να με υποστηρίξεις...

🔥Ciao🔥
 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 25, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Dark LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz