Este ora 19 eu am ajuns in camera de hotel si am facut un dus .Merg in camera si deschid telefonul amprimit un mesaj de la Vlad ....
-Hei noi mergem in oras daca vrei haide si tu cu noi !
-OK vin dar unde ne intalnim
-Haide jos te vom astepta acolo
Buna Cristi ma bucur sa te revad (si ma imbratiseaza)
Am ajuns in centrul aradulu acolo unde am vizitat o fantana frumoasa care canta ne-am asezat pe o banca dar cristi m-a chemat cu el sa vorbim ceva important.
-Mara......
-Da Cristi ce vrei sa-mi spui??
-Euuuu te plac foarte mult si as vrea sa fim impreuna!
-Si eu te plac ,si da vreau sa fim impreuna
Apoi el m-a sarutat si am facut niste poze pentru instagram
Eu si Diana Condurache ne_am dus la KFC sa lu-am mancare pentru toti youtuberii.
Era ora 4 dimineata iar noi am ajuns la hotel Cristi m-a invitat in camera lor si ne-am distrat cu muzica data la maxim .Eu am adormit la el in camera iar dimineata m-am trezit langa el .
Deodata intra Vlad si imi sppune sa ma duc jos la masa cu restul fetelor .Am ajuns jos si nu dupa mult timp a venit si Cristi .Dupa ce am mancat am mers sa ne pregatim pentru meet .
A inceput meetul Cristi facea poze si dadea autografe l-a un momendat s-au jucat am n-am cu intrebarile fanilor.
-Am o intrebare pentru Cristi !Ai iubita?
Sunteti curiosi daca Cristi va face relatia publica ??Atunci nu uitati sa votati povestea !
CITEȘTI
O relație cu Cristi Munteanu.
FanficPovestea aceasta este despre o fata pe nume Mara care se întalneste cu Cristi mnt si ei se îndragostesc, doar ca Vlad ,fratele geaman al lui Cristi le cam da batai de cap.