upozornění autorky.: Některé vaše otázky jsem trochu poopravila, (co se týče gramatiky, smysl jsem nepozměnila) a některé otázky jsem dala na jednu hromadu, aby byly přehlednější.
Bria
„Oblíbené zvíře?"
„Kočka."
„Oblíbená barva?"
„Asi vás to překvapí, ale moje oblíbená barva je rudá."
„Nejméně oblíbený předmět?"
„Asi fyzika, nebaví mě, navíc na ní máme děsného debila."
„Oblíbený koníček?"
„To vás nepřekvapí, je to čtení."
„Oblíbená žánr?"
„Nevím...fantasy a asi i sci- fi, ale ne úplně všechno, (třeba knihy se zombie nebo mimozemšťany moc nevyhledávám). Vůbec nejsem na romantické knihy."
„Jaká je tvoje nejoblíbenější kniha?"
„Let 305 od A. G. Riddla. Tuhle knížku jsem četla asi už třikrát."
„Vyspala by ses za 10 000 s Derrickem?"
„Ne! Sakra, jak mohla tato otázka někoho napadnout?! S takovým oplzlým idiotem bych se nikdy nevyspala, to bych radši celý měsíc chodila se spoďárama na hlavě."
„Líbí se ti někdo a chodila si někdy s někým?"
„Nelíbí se mi nikdo a ne, ještě jsem s nikým nechodila. Nikdy jsem nepatřila k těm otevřeným a sebevědomým holkám, jsem dosti uzavřená, myslím si, že to tím je důvodem, proč jsem ještě s nikým nechodila."
„Cítíš něco k nějakým postavám z příběhu?"
„Jestli se k citům počítá i permanentní vztek na danou osobu...myslím si, že víte, o kom mluvím. Derrick je prostě Derrick."
„Mohla by si mít něco s tím blbem, kterého doučuješ?"
„Jak už jsem předtím říkala, nikdy bych se s ním nevyspala a ani s ním nechodila, neustále mě sere." Zakoulela očima.
„Máš radši Derricka nebo Ethana? Myslíš, že bys byla schopná se zamilovat do Ethana nebo Derricka? Pokud ano, který z nich by to byl?"
„Tak předně, ani do jednoho bych nebyla schopná se zamilovat. A co se týče první otázky, nemám ráda ani jednoho, ale kdybych si měla zvolit, koho mám raději, asi by to byl Derrick, sice je to prase, perverzák, kretén, debil, ...ale nikdy mě neuhodil."
„Co si myslíš o Ethanově změně chování?"
„Nevím, co si o tom mám myslet, říká, že mi neublíží, ale já mu prostě nevěřím."
„Jaký máš názor na Ethanovu rodinu?"
„Rebecca a Jay mi připadají fajn, Ethan...toho se bojím a jejich rodiče...upřímně nevím, co si mám o nich myslet. Sice Ethana pokárali za to, co provedl, ale zakryli to, co předtím provedl Zackovi. Takže mám z nich takové smíšené pocity."
„Jaký je dům Ethanovy rodiny?"
„Nebudu vám lhát, je to tam moc hezké a mají tak krásnou zahradu. Ale já bych tam bydlet nechtěla, na mě je to až moc veliké."
Derrick
„Co by si udělal, kdyby si viděl, jak Ethan mlátí Briu?"
ČTEŠ
Doučování debila [short story]
Teen Fiction„Já vím. Vždycky je ze mě každá vedle." „Radši bych jedla po zbytek života voskovky a čuchala si k bratrovým propoceným ponožkám, než doučovat tebe." „..." „Co na mě tak čučíš, debile." cover: @Loniee-Dulce