Po qendroja ne palestren e shkolles dhe po shihja djemte teksa sterviteshin ose me sakte vetem njerin.
Menyra se si i leviznin muskujt e krahut sa here qe ngrinte gilat ishte fiksuese. Me siguri djemt rutinen e stervitjes ketu ne shkolle e kishin te perhershme.
Shume vajza kishin ardhur gjithashtu dhe ishin ulur, por ndryshe nga une ato erdhen per te pare djemte.Une doja thjesht nje vend te qete per te riperseritur shenimet dhe palestra mu duk ideale derisa filloi te mbushej me djem. Sa me kapi syri Karterin zura nje vend nga cepi, larg syrit njerezor. Doja te ikja por tani jam ketu, duke bere te njejten gje me vajzat e tjera. Derisa nje ze i larte me ngre perpjete.
"Hei Kaila c'ben ketej nga cepi?"
Ishte Nova.
"Nova! Ule zerin te lutem" i thash.
Ajo kishte terhequr vemendjen e gjysmes se rruzullit tokesor perfshir Karterin! O zot nuk mund te duroj dot poshterimin e ores se pare.Ajo zuri vend prane meje, ne dore mbante nje kanace me coke.
"Pra c'ben ketu ti? Sheh djemte?"
"Joo!" ia preva
Ajo pushoi pastaj se c'kujtoi dicka."Me qe ra fjala cfare ndodhi oren e pare te frengjishtes?" Me tha teksa pinte nga kanacja "Kishte marre dhene ne te gjithe shkollen qe te erdhen periodat dhe per me teper ne nje klase plot me djem."
Kjo shpjegon ato shikimet e mengjesit.
"O zot sikur mos te mjaftonin ata"
"Nejse ata sjane tipa te lehte. Cfare ndodhi? Nga te erdhi guximi per tu shfaqur?"
"Guximi me erdhi nga notat qe me duhen ne fund te vitit ndersa per ate qe ndodhi do te doja te avulloja fare me mire!" Keto fjale sikur e terhoqen me shume ate."Cfare ndodhi?" Tha teksa afrohej ende me shume. Mund te nuhasja nje lloj ere te cuditshme nga kanacja e saj.
"Cfare eshte ajo gjeja qe po pi?" E pyeta
"Oh! Kjo eshte nje birre e maskuar ne kanace me coke. Shhhh! Kete gje e di vetem ti dhe burri te mensa" ma beri me gisht." Keto nuk lejohen ne shkolle. Nejse sa per cfare ndodhi ne klase..." hodha nje sy drejt Karterit. "Me hodhen nje pako me lines ne bange dhe qeshen" kaq mund te thosha, edhe vete kur e kujtoj ndihem e poshteruar.
"Uuuuuu! Kjo ishte... E sigurt qe do ta vazhdosh shkollen? Mund te shesesh fara ne lagjen time." Me tha ajo teksa vazhdonte te pinte ate "Birren e maskuar".
"Po fatkeqesisht" iu pergjigja.
Vemendja me kaloi perseri tek Karteri qe prane tashme kishte nje vajze. Bjonden e menses. Perse gjithmon gocat hot te shkolles jane gjithmon bjonde?
"Ajo eshte Savanah me h ne fund si hena. Eshte shume sexy apo jo?" Me thot.
Nova sikur te lexon cdo gje. Nga gjithe njerezit ne shkolle pikerisht me kete tipen duhet te njihesha?
Syte i cova nga shenimet qe nuk i kisha prekur fare me dore qe kur erdha por Nova me terheq serish vemendjen."Ketyre u them gila une"
Ajo po shihte nga karteri i cili kishte marre Savanen ne krahe dhe po e ngrinte sikur te ishte pupel. Te gjithe vajzat u cmenden teksa e shihnin. Une i hoqa syte menjehere dhe vazhdova punen. Ajo gjeja me dhimbte.
"Karteri eshte i deshiruar nga vajzat ketu ne shkolle sidomos nga Savanah, ok pothuajse se sic te thash ajo eshte k*rv dhe i ndron perhere por djemt ate duan apo jo?" Pastaj me kapi lehte bluzen time. "Dhe nese do ti terheqesh sado pak vemendjen nuk duhet te vishesh si gjyshja ime. Ti je ai tipi nerd qe ngel i virgjer deri ne fund te gjimnazit"
"Spo me ndihmon"
"Qe cke me te. E di? Savanah ka qene shoqja ime e ngushte"
"Cfare?"
"E di e di ka frike njeriu te lindi se plasin petllat nga dritarja"
Cfare thot kjo keshtu? Ende spo e kuptoj kete vajze!
"E kishim tek Savanah!"
"Oh harroje nuk eshte asgje" tha shpejt. Dukej sikur u pendua per ate qe tha dhe ndrroi teme.Ketu atmosfera sme pelqente aspak. Karteri me vajzat dhe zhurmat sme linin te fokusohesha.
"Po shkoj" i thash Noves
"Po vij dhe une" me tha
"Ne bibliotek?" E pyeta
".... une do rri ende ketu. Ti vazhdo" tha duke qeshur. "E di se ku ndodhet?"
"Emm po ma tregoi nje presore sot ne mengjes" thash teksa mblidhja librat e trashe.
"Befsh qejf!" Me tha dhe une u largova.Biblioteka te pakten eshte nje vend pa djem dhe do mesoj e qete.
* * *
Rruga per ne katin e dyte ishte e gjate per shkak te korridoreve por me ne fund ia dola.
Salla ishte me e madhe nga sa e mendoja dhe kishte goxha njerez brenda.
Po perpiqesha te gjeja nje tavoline bosh ne gjithe ate vend.
Duke ecur pengohem tek dicka ose me sakt te dikush dhe me sakt akoma, tek nje djale.
Te gjithe librat e mi bien ne toke dhe disa duar te shpejta i mbledhin per mua.
Djali kishte kufje ne vesh nje kapuc dhe sy shume te bukur. Pershkrimet e mia te lene per te deshiruar.
Ai heq njeren kufje dhe thot
"Me fal nuk te pash"
Une hutohem per nje cast por menjehere e marre veten.
"Ishte faji im" i them me miresjellje. Dhe vazhdoj te eci. Nje fletore kishte mbetur pa marre diku me tutje dhe une perkulem per ta kapur. Teksa kthehem nga ai e kapa me presh ne duar teksa me shihte prapanicen. Une nuk them asgje edhe pse veprimi nuk me pelqeu aspak.Diku nga fundi gjej nje vend bosh per te studiuar ne qetesi. Por me kot sepse mendja me shkonte vetem tek Karteri.
Une doja ti beja pershtypje dhe jo te behesha dicka me te cilen te qeshesh.Ne biem ne dashuri me persona qe nuk i kemi dot apo ndoshta duhet thjesht te ndryshojme paksa?
Ju falenderoj pa mase ju ladies, gentlemens and potatoes qe e lexoni, komentoni ,votoni etj etj 😂❤️❤️
Kam harruar te falenderoj dike ne vecanti for always being there for me 😭 mersinshell ❤️❤️❤️Pjeset ne fillim jane gjithmon te merzitshme derisa te nxehemi 😂
YOU ARE READING
Lime
Teen FictionWarning: Kam qene fetus kur e kam shkruar Karter Hening ka qene idhulli i Kailas qe ne fillore. Per te ai kishte gjithcka qe do te deshironte te nje djale. Te pakten deri ne momentin kur ajo fillon gjimnazin dhe zbulon se do te ndaje me te oren e fr...