Bir gün sen gezmeye çıktın. Junkook senin yanında olmanı istiyordun. Sen gezinirken kardeşin sana seslendi. "Abla seni birileri çağırıyor. " sende merak edersin ve gidersin. Baban zannedersin ve "baba kursa bugün gitmicem. " dersin. Ama senin karşında BTS duruyor. Sen onları görünce bayılırsın. Junkook seni kucağına alır ve arabaya bindirir. Sonra seni eve götürür. Sen kendine gelince junkook sana, iyi misin? der. Sende, evet. dersin. Kardeşin sana şöyle der: sen bayilinca junkook seni kucağına alıp eve getirdi ." der. Sende utanmaya başlarsın. 2 gün sonra junkook senin kapının önünde beklerken telefonu çalar. Sende kapıyı yavaşça açarak dinlemeye başlarsın.
Junkook: Tamam bugün gelirim. Biraz geziye çıkacam.
Lalisa: Tamam. Görüşürüz.
Junkook: görüşürüz.Sonra sen kapıyı kapatır odana gidersin. Junkook da seni görür ve oda peşinden gelir. Junkook senin odana girdiğin de odanın kapısını kapatır ve kilitler. Sen de korkmaya başlarsın. Kalbin hizlanmaya başlar. Junkook sana doğru yürümeye başlar.
Sen: git gelme.
Junkook: neden? Benden korkuyor musun?
Sen: Hayır. Sadece istemiyorum. Git başımdan.
Junkook: neden? Buarada telefondan konuşurum kişi kız arkadaşım. Sevgilim sandiysan yanlış anlamışsın.Junkook senin yanına oturur ve sana çıkma teklifi ederken kapı çalar. Junkook odanın kapısını açar ve jimini görür. Jimin junkook la konuşurken sen pencereden atlayıp kaçarsın. Seni gören junkook ve jimin hemen senin peşinden gelirler. Sende gol kenarının yanına gidersin. Ve: yaklaşmayın. Bir rahat bırakın beni ya. Gezmeye çıkacam. Gidin başımda. " junkook sinirlenir ve çekip gider. Jimin ise dans eder. Sen niye dans ettiğini sorarsın. Oda: hiç. Dans edesim geldi. Neden sordun? Der. Sende ona tavuk gibi dans ettiğini söylersin. Jiminin ağzı açık kalır. Sende Lee Jong Suk ile gezmeye çıkarsın.
Hatta şuraya fotoğrafını atayım.
Akşam olur ve Lee Jong suk seni arabasıyla eve bırakır. Junkook ikinizi pencere de yakalar ve çok sinirlenir. Çünkü seni kıskanıyor. Sen eve girer girmez junkook kolundan tutar ve odaya götürür.
Junkook: sen ne yaptığını sanıyorsun?
Sen: ne yapmışım ki?
Junkook: o adamla nereye gittiniz? Ne yaptınız? Aranızda bir şey varmı? Evlimisiniz?
Sen: sanki sen kız arkadaşınla konuşurken iyiydi. Asıl sen kendine bak. Sen kız arkadaşınla görusuyorsun da ben niye görüşemiyorum? Sen git... der demez senin dudağın dan öpmeye başlar. 5 saniye sonra jimin içeriye girer ve sizi dudak dudağa görür. Jimin ne yapacağını bilemez. Şey yemek hazır. Gelin diyecektim. Zaten acıkmıştim dedin ve aşağıya indin. Junkook ise jimine kızmaya başlar.Junkook: niye girdin içeriye? Yemek biraz daha bekleyebilirdi. Bir dakine kapıyı çal öyle gir.
Devam edecek...
😁