Junkook seni seviyor mu?

292 12 1
                                    

Yemek yerken junkook u lalisa arar. Sen ise odaya gidersin. Junkook lalisa ile konuştuktan sonra dışarıya çıkar. 

Sen: nereye böyle?
Junkook: hiç. Elimi yüzümü yıkamaya gidecem. Ondan sonra üstümü değiştirecem.
Sen: zaten belli oluyor. Sokakta üstünü degistirceksin sonra da uyicaksin.
Junkook: aaa!😮dışarıya ciktigimdan hiç ama hiç haberim yoktu zaten.😁
Sen: öylemi?  Birde eline çiçek almış ayakkabını giymişsin.  Maşallah.
Junkook: doğrusu hiç farkında değilim!😅

Junkook odasına çıkar ve lalisa ile konuşmaya başlar.  Sende o ara onları dinlersin. Yanına jimin gelir ve kolundan tutarak sana söylenmeye başlar.

Jimin: ne yapıyorsun burada? Hadi kendi odana.😬

Sen uyuyakalirsin. Junkook gelir yanağından öper ve dışarıya çıkar.  Bugün lalisa da uyumaya karar verir. Sen uyandığında BTS ile birlikte konsere gidecekken junkook u göremezsin ve endişelenmeye  başlarsın. 😵
Hemen junkook u ararsın.  Junkook ise kapatır.  Sen iyicene ofkelenirsin ve jimin le evlen,eye karar verirsin.  Çünkü ona ders vermek istiyordun. Jimine gizli bir odada söylersin.  Jimin çok şaşırır. Ama kabul eder. 2 gün sonra davetiyeler dağıtılırken junkook çok merak eder. Hemen davetiyeyi açar ve okur. Junkook bir anda şoka girer. Lalisa junkookun yanına gelir ve bu kimin düğünü diye sorar. Junkook onları tanımadığını söyler sadece jimini tanıdığını söyler.  Düğün vakti gelmişti.  Junkook gelini sen olduğunu görünce ne yapacağını bilemez oldu. Jimin ve sen nikah kıyarken junkook araya girerek. 

Junkook: durun!😲bu nikah kiyilamaz! 🙅
Sen: neden miş o? Sen karışamazsın! 😡
Junkook: karışırım çünkü seni çok seviyorum.  Ve başkasıyla evlenmene izin veremem.
Sen: öf!  Çok oldun yeter!😤
Junkook: lisa benim sevgilim değilHiç birşeyim değil.  Sadece arkadaşımAşkında konserdeki arkadaşım da denilebilir. 😅

Sen hemen koşup junkook a sarılırsın.  Jimin ise seni kaybettiği için ağlar.  Jimin yerine junkook damat olur. Evlenirken lisa da sizin düğüne katılır.

Sonra aklına Lee Jong Suk gelir. Ve nikah masasından kalkarak odana gidersin.  Junkook hiç bir şey anlamaz.  Sonra Lee Jong Suk gelir. Ama masada sadece damat junkook var. Lee Jong Suk senin gelin olduğunu bilmiyormuş.  Oyuzden gelinin kim olduğunu çok merak ediyormuş.

DDevam edecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DDevam edecek...

JUNKOOK HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin