Lee jong suk senin odana girdiğin. Ve senin yüzünü görmeye çalıştı. O sırada junkook geldi ve seni alıp arabaya bindirdi. Sen junkook la evlenmek istiyordun ve onu çok seviyordun. Ama lee jong suk en iyi arkadaşındı. Ve onu hayal kırıklığına uğratmak istemedin. Junkook sana sormaya başlar.
Junkook: neden masadan kalktın? Hani beni seviyordun?
Sen: evet seni çok seviyorum ama...
Junkook: ama ne?
Sen: çok erken. Başka zaman artık. 😅
Junkook: benden bir şey saklıyorsun ama neyse.😑Sonra yeni evinize varirsiniz. Sen üstünü değiştirirken junkook gelir.
Sen: terbiyesiz. Görmüyor musun? Burada üstümü değiştiriyorum.
Junkook: gelinle damat evlenince ne yapar?
Sen: bilmem. Galiba uyurlar.
Junkook: yanlış cevap. Galiba ozaman yalnız odada sana ne yaptım unuttun sanırım?
Sen: Şey yok unutmadım . Aklımda.
Junkook: Ozaman aynısını bir daha yapalım. Nasıl olsa evliyiz.
Sen: git şuradan ya. Üzgünüm hem ben yorgunum. Yarın opersin beni.Sonra birlikte yatağa girer uyursunuz. Sabah olunca senin telefonun çalar. Sen uyuduğun için junkook cevap verir.
Junkook: ne var baş belası?
Lee Jong suk: seninle konuşacak bir şeyim yok. Sahte karınla konuşacağım.
Junkook: üzgünüm şuan çok önemli bir isim var karımla. Ve o sahte karım değil. Haberin olsun.Der ve telefonu suratına kapatır. Lee Jong suk konuşamadığı için mektup göndermeyi düşündü. Junkook arkadaşları ile geziye çıkmıştı. Sen ise öyle oturuyordun lee jong suk düşünüyordun. Sonra kapın çaldı ve Lee Jong suk tan sana ,wktup vardı. Hemen mektubu açıp okumaya başladın.
Mektupta şöyle yazıyordu;
Sevgili kız arkadaşım
Ben seni çok sevdim. Arkadaş olalım dedik ama ben sana aşk olarak bağlandım. Bende bilmiyorum bu nasıl oldu. Sana bi çok sorularım var. Hepsine inanmak çok zor. Seni junkook la evlenirken gördüm. Birden şoka girdim. Aslında biz junkook la artık arkadaş değiliz. Ama sen üzülme mutlu ol diye arkadaşlık numarası yapıyorduk. Ama artık yapmamanız gerek kalmadı. Evet doğru önceden arkadaştık. Artık birbirimizden nefret ediyoruz. Sen gerçekten junkook u seviyor musun? Onunla gerçekten evlenmek istedin mi? Beni sevmiyor musun? Junkook la aranda ilişki varmı? "Sen bu mektubu okurken ağlamaya başladın. Aklın çok karışıktı. Hayatında iki tane adamdan birisini seçmek sana zor geliyordu. Sende ona şu mektubu yazdın ve gönderdin:
Canım erkek arkadaşım
Ben en çok seni sevdim. Junkook la aramızda bir şey yok. Ve gerçek evlilik yapmadık. Hem ben evet bile demedim. Onu seviyorum. Ama sende çok sevdiğim erkek arkadaşımsın. Seni hiç bırakır mıyım? Tabiki de bırakmam. "Sonra Lee Jong Suk seni arar ve konuşmaya başlarsınız. Siz konuşurken bir anda junkook geliverir.
Devam edecek...☺