O B J E D N Á V K Y

1.4K 49 236
                                    

Ak si chcete objednať cover, pretože váš mobil štrajkuje a nápady vypovedali službu, miesto v mobile je na nule a aplikácie žiadne, ste na správnom mieste! Naša skupina je plná ochotných grafikov, ktorí pre vás spravia rovno niekoľko návrhov :)

Pre začiatok nám stačí napísať
napísať:

1. Názov vášho príbehu
2. Zámer
3. Stručný obsah
4. Vašu predstavu o coveri
5. Atmosféra na coveri *
6. Podnadpis/citát/
vyjadrená myšlienka *
7. Či je váš príbeh vydaný/kedy bude

- nepovinné = *

Urobiť cover však nie je len tak, takže musíte byť trpezliví. Máme aj zopár pravidiel, ktoré je potrebné dodržať, keď si u nás dáte spraviť cover:

~ Vyjadrite sa k nemu. Povedzte, čo sa vám páči, čo by ste chceli zmeniť a nakoniec, či cover použijete, alebo nie. keď cover použijete, majte ho na príbehu aspoň tri dni, potom ho môžete zmeniť, ale dajte nám vedieť.

~ Kým bude cover použitý, majte v popise príbehu napísané, že cover je od nás (osnw)

~ žiadne "chcem cover" ! Boli by sme veľmi radi, keby sme používali čarovné slovíčka (nie Avada Kedavra), inak môžete na cover od nás rovno zabudnúť.

UPOZORNENIE: Všetky tieto podmienky kontrolujeme, čiže nás neokašlete ;*

Premades

V tejto knižke sa vyskytnú aj premades. Takže ked sa vám nejaký zapáči, dajte nám vediet do komentárov prípadne sa dohodnite s autorom premadu, či je alebo nie je ochotný niečo zmeniť, či vám ho pošlem na mail, atd. Podmienky vlastnenia premadu sú rovnaké, ako pri covers, ale ked premade prestanete používať, obzvlášť nám dajte vediet, aby sme ho mohli opät dat medzi nepoužité.

UKÁŽKY NAŠICH COVEROV

Babu-Wixx

viki007k

SmileLiss

ButterflyKN

Aelin

CarolinaPolakova

Spisovatelka_Mirka

                   KillTheReader

Macca_is_my

Kajcaa36

Gabka_Sangster

Pavlinkal

CoversKde žijí příběhy. Začni objevovat