Det er mandag morgen, og jeg er ved at gøre mig klar, idag har jeg et par slidte blå bukser på, en hvid Fila t-shirt på og et par sorte Puma sneakers på.
Jeg kan høre nogle dytte udenfor, jeg skynder mig ud, og ser Chris sidde i sin sportsvogn. Hurtigt sætter jeg mig ind i bilen og lukker døren efter mig. " du er virkelig smuk" siger han. Jeg kan mærke at jeg rødmer, men jeg skynder mig at sige tak og Ilm.
Efter skole kommer Chris hen til mig, og spørger om han ikke skal følge mig hjem, jeg siger at det må han meget gerne.
Da vi stopper uden foran mit hus, siger jeg tak for turen, og begynder at gå ud af døren, men jeg når ikke meget langt før at han Tager fat i min arm, så jeg vender rundt mod ham. Jeg sidder og kigger ind i hans smukke brune øjne, og kan mærke at mit hjerte begynder at slå hurtigere og hurtigere. Jeg sidder stadig og kigger ham direkte i øjnene, men pludselig kommer hans læber tættere mod mine, jeg mærker hans bløde læber mod mine. Han kysser virkelig godt, det bliver hurtigt til et vildt snav, vores tunger leger med hinanden, og det bliver mere og mere intimt. Hans ene hånd er placeret i mit hår og den anden er på min røv. Det føles som en drøm, som aldrig må stoppe, jeg har aldrig mærket noget lignende. Kysset ender og vi sidder stadig og kigger på hinanden, jeg siger at jeg heller må gå, og han siger at jeg virkelig er dejlig, jeg skynder mig at sige Ilm, så giver jeg ham et kys på munden og går ind i mit hus.
Resten af dagen, tænker jeg på det der skete, jeg kan slet ikke forstå det. Pludselig bliver mine tanker brudt af min mobil som Bubber, jeg ser at det er Chris som har skrevet, og jeg får et smil på læben.
C: Chris I: Ida
C: Hej smukke!
I : Hejsa
C: Jeg tænkte på om du har lyst til, at være sammen i morgen?
I: Ja det vil jeg meget gerne, det kan godt være hos mig
C: Okay, super. Jeg glæder mig allerede.
I : Jeg glæder mig ogsåSMS SLUT
-------------------------------------------------------
Hejsa allesammen, jeg håber rigtig meget at i kunne lide det her afsnit og, at i vil blive ved med, at følge med❤️
YOU ARE READING
Ham!!
RomanceDet handler om en pige, som hedder Ida og er 15 år gammel, hun bliver forelsket i en dreng fra hendes skole........ Find ud af hvad der sker.... ADVARSEL: sex og andre ting kan forkomme