Sammen

484 1 0
                                    

Det var blevet næste dag, klokken var 12:47 og jeg skal være sammen med Chris idag.

Det banker på døren, så jeg skynder mig ned og lukker op. Det første der møder mig, er hans smukke øjne. "Hej smukke" siger han, jeg bliver helt genert og siger hej, han trækker mig ind i et kram, og jeg krammer selfølgelig med. Vi får noget og spise og sætter så en film på.

Da filmen er færdig, går vi op på mit værelse, jeg kommer til at snuble over noget, og falder så ind i ham, idet jeg skal til at rejse mig op, løfter han mig op, og sætter mig op ad væggen. Vi står og kigger ind i hinandens øjne, men pludselig kommer hans læber tættere på mine, jeg lukker øjnene og begynder at kysse med. Det starter ud med at være et stille og roligt kys, men det bliver hurtigt til et vildt intimt snav. Hans hænder er placeret på min numse og mine er om hans bakke og i håret. Han løfter mig pludselig hen på min seng, og der fortsætter vi bare snavet, så begynder han at tage min trøje af, og derefter mine bukser, sp jeg kun ligger i bh og g-streng. Jeg stopper og siger at jeg ikke er klar, da jeg stadig er jomfru, og jeg ved ikke om jeg er klar endnu. Han forstår det heldigvis godt.

Resten af dagen er det lidt akavet, men vi hygger os stadig rigtig meget.....

-------------------------------------------------------
Hejsa allesammen, undskyld for et lidt kort kapitel, men jeg håber at i overlever❤️❤️

Ham!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora