Part 4

60 5 0
                                    


Naeun berasa tidak sedap hati kerana takut Chen akan melakukan perbuatan yang tidak dijangka olehnya.

"Mina! sini jap." panggil Naeun.

"hmm.. kau nak apa?" tanya Mina.


"Cuba kau pandang belakang kau, sebelah kanan." ujar Naeun.

Mina yang tidak tahu apa-apa terus memusingkan kepalanya ke belakang dan ternampak Chen.

"Haieshh, apa yang dia buat kt sini?" soal Mina kepada Naeun.

"Mana lah aku tahu, jom lah ajak Hoseok dan Namjoon ke tempat lain." ujar Naeun.





******************






"Oppa, jom jalan-jalan dkat tempat lain." ajak Mina.

"Kenapa? habistu macam mana dengan baju ni?" soal Namjoon.


"Mina rasa ada mata yang memandang baju tu.. lain kali aje lah." ujar Mina.

Dua pasangan kekasih ini berjalan ke tempat lain agar Namjoon tidak ternampak Chen.







*************





"Namjoon, aku balik dulu tau, korang berdua sambung lah dating." ujar Hoseok.

"Okay," jawab Namjoon dan Mina.

"Bye Namjoon, Bye Mina!" ucap Naeun kepada Namjoon dan Mina sambil melambai ke arah mereka. Namjoon dan Mina hanya membalas lambaian Naeun.

'Tapi..kenapa aku rasa x sdap hati ea' bisik hati Mina.





*****************



"Awak lapar tak?" tanya Namjoon.

"Nae, I'm hungry right now." ujar Mina smbil mmbuat aegyo.

Namjoon tergelak apabila melihat gelagat yeoja chingunya.

"Kalau macam tu, biar oppa yang belanja chagi makan." ujar Namjoon

"Yeayyy!...gomawo oppa!" jawab Mina dengan keriangan.

"Cheonma changi" jawab Namjoon.

Semasa Mina dan Namjoon menuju ke cafe kegemaran Mina, tiba² seorang lelaki iaitu Chen menyerang Namjoon dengan menumbuk Namjoon hingga lebam. Mina hanya mampu menyuruh Chen berhenti memukul namja chingunya.







***********









tbc~

Saranghae Oppa | Kim Namjoon BTSWhere stories live. Discover now