Reggel az ablakon beszűrődő nap sugaraira ébredtem. Miután teljesen fébredtem a szekrényemhez sétálok kiszedem belőle a piros fekete szörf ruhámat. Fogom az Aloha feliratú deszkám és már indulok is az óceánba.
Nos akkor jöjön egy bemutatkozás. A nevem Cataleya Chang. 20 éves vagyok. Apukám koreai anyukám Hawaii. Jelenleg a szigeten élünk. Hát apám vonalából csak a kissé húzott szemet és az egyenes hajat örököltem. A szemem kék amit anyától örököltem. Pont mint a testalkatom és a makacsságom. Na de ennyit rólam. Ma érkezik apa öccse és az a banda aminek ő a menegere. Ma szél csend van nincsenek nagy hullámok. Ezért csak a deszkámon ülök és nézem a vizet.-Cataleya.-hátra nézek és az anyámat pillantom meg a parton egy piros virágokkal teleszórt nyári ruhában. Elkezdek felé evezni. megállok előtte és megakarom ölelni de csak feltartja a kezét.
-Bocsi kincsem de most ne. Csurom víz vagy nekem meg nincs időm átöltözni. Apáddal indulunk a reptérre és a nagyapád azt mondta átugrik.-anyával együtt sétálunk fel a házunkhoz ami a parttól néhány méterre van. Apa a kocsinál áll ami inkább kisbusz. Nem törődők vele sokat biztos sok csomaggal érkeznek hisz egész nyáron itt lesznek.
Bent letusolok és a neten kezdek keresgélni hogy milyen koreai ételek vannak.
-Cataleya -hallom nagyapám hangját.
-Konyha.-kiabálok vissza. -Remélem kocsival jöttél mert be kell mennem a városba vásárolni.
-Aloha neked is drága. Igen kocsival vagyok és elviszlek mert be kell néznem a szörfboltba.Gyorsan összekeptam magam és máris hajtottunk a város felé. Először a nagyapa szörf boltjába néztünk be. Az öreg volt régen Hawaii legjobb szörföse most hogy szerinte túl idős már ehhez boltot nyitott. Deszkákat ruhákat árul de még azokat a tipikus ronda virágos ingeket is amiket a turisták hordanak. Ez után megvettünk mindent ami a kajához kellett. Én neki álltam főzni nagyapa pedig haza ment. Egész délután főztem és a koreai nyelvtudásom csiszolgattam. Miután megvoltam az étellel felmentem elkészülni mivel 1 óra múlva itt vannak. Gyorsan letusoltam és ezután felöltöztem egy lenge virágos ruhába. A hajammal és a sminkemmel nem törődtem a vacsora után úgyis az óceánban kötök ki.
Hallottam a kocsi ajtajának a csapódását gyorsan becsatoltam a boka láncom és már rohantam is lefelé. Amint beléptem a nappaliba megtorpantam. A nagybátyám ált ott 7 fiúval. HÉTTEL. Mind jóképű és koreai volt. Amikor bandát említettek nem gondoltam hogy ennyien vannak.
-Aloha. A nevem Cataleya örülök a találkozásnak remélem jól kijövünk majd egymással.-intek feléjük egyet mosolyogva.
******************************************************************************************************
Sziasztok!
Ez lenne az első rész. Remélem elnyerte a tetszésetek. A votokat és a kommenteket szívesen várom.
By:Rina
YOU ARE READING
Zöld cukorka /Suga ff/
RomanceA BTS kemény munkája miatt kap egy nyarat amit szórakozással tölthet. A menenger meglepetésként a Hawaiin élő öccséhez viszi a srácokat. Amire azonban nem számít hogy az ő unokahúga bizony felnőtt. Vagy éppen arra hogy csapatának egyik tagja szerele...