Part 12

541 38 6
                                    

Egy kis rizsa odalent

ĐĐ

A versenyt megnyertem és ez senkit sem lepett meg. Otthon anya és Jin nagyon finom vacsorát főztek. Ez idő alatt hitelesítettem a jelentkezésem a Szöuli Hangkuk egyetem marketing szakára. Senki sem tud róla és nem is fognak addig ameddig fel nem vesznek. Hirtelen nyílik az ajtó bennem pedig megáll az ütő is. Suga dugja be menta színű fejét. 

-Nem jössz enni? Mi a baj olyan sápadt vagy.

-De megyek. Csak a kimerültség de egy kis kaja és jobban leszek.

.....

Hát ez a nap is elérkezett a srácok kicsivel több mint  nap múlva elhagyják a szigetet. Épp V-nek segítek csomagolni és rendet varázsolni a szobába. Mivel hogy Suga beköltözött az enyémbe ő egyedül uralta a régen közös szobájukat.

-Ugye majd néha meglátogatsz minket?-néz rám könnyes szemekkel Tae.

-Természetesen.-ölelem meg. 

Miután kész lettünk átmentem a saját szobámba ahol Suga bőröndje már össze csomagolva a sarokba volt tolva. Ő maga pedig a hatalmas ablak előtt ált. Hátulról átöleltem és fejem a hátára hajtottam. Nagyot sóhajtott.

-Ez hiányozni fog.

-Nekem is.-fordul velem szembe és megcsókol. Nem engedem hogy elváljon tőlem. Az éjszakát egymás karjaiban töltjük.

*-*

A reptér szinte teljesen üres. Épp a srácoktól búcsúzom. Jin a lelkemre köti hogy egyek rendesen. Utoljára hagyom Sugát. Hosszasan megölelem és megcsókolom. Mikor elválnak ajkaink egy szót suttog nekem.

-Szeretlek.

-Én is szeretlek. Hamarosan találkozunk.

Amint kimondtam utolsó mondatom a nagybátyám elkezdi őket tolni hogy szálljanak fel a repülőre mit sem törődve YoonGi tiltakozásával aki azt kérdezgeti "Ezt meg hogy érted?" Csak mosolygok rá és könnyes szemmel integetek nekik.

A haza felé úton sorra kapom a képeket a srácoktól hogy épp mit csinálnak. Amint beérek a lakásba megkérem a szüleimet hogy üljenek le a kanapéra.

-Mondanom kell valamit. felvettek a Szöuli Hangkuk egyetemre. Haragszotok?

-Jézus kicsim ez fantasztikus. Büszke vagyok rád. Milyen szakra jelentkeztél? Mikor kell menned?

-Marketing és  2 hét múlva kezdődik úgyhogy jövőhéten indulok.

-Aigoo addig rengeteg tennivalónk van. Keresni kell neked egy lakást venni néhány dolgot. Beszerezni egy....

-Apa apa nyugi. Kollégista leszek és ha lesz részmunka idős állásom akkor szerzek egy lakást is.

$$$

És igen úton vagyok Szöulba.Majdnem lekéstem a gépet de sikeresen felszáltam én a két nagy bőröndöm és a kézi poggyászom.  Alig várom hogy találkozhassak YoonGi-val. A nagybátyám jön ki értem a reptérre és egyenesen a fiúk dormjába visz onnan pedig a kollégiumba.

Alig várom hogy élőben is lássam. Nagyon sokat videó chateltem vele és a srácokkal de jó lenne már megölelni és a hajába túrni.

A  sok sok óra repülés után felüdülés volt  a földön járni. A nagybátyám már várt rám. Az úton alig tudtam a fenekemen maradni. Ahogy megállt az autó egyből kipattantam és siettetem igazán lassú rokonom is hogy haladjon már. Beírta  a kódot én pedig a lakásba lépve mint egy ninja vettem le a cipőm és lopóztam az épp tv néző fiúk mögé. Befogtam Suga szemét és a fülébe suttogtam.

-Na ki vagyok?

Ő csak meglepetten fordult felém én pedig vigyorogtam mint a vad alma.

-Meglepetés....

*************************************************************************************************

*-*

Sziasztok!

Tudom rég volt rész és ez is kicsit össze-vissza lett amit sajnálok. De a fejem teljesen tele van tételekkel. Éljen a végzős év. Hurrá. Remélem mindenki érezte az iróniát. Viszon ha bárkit érdekelnek a Homéroszi eposzok vagy épp  a szállítókkal való üzlet kötés az szóljon. :D 

Minél hamarabb próbálom hozni a következő részt. És ha van kérdésetek rólam vagy a sztoriról. Az nyugodtan írjon kommentbe vagy privátba.

By:Rina

Zöld cukorka /Suga ff/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن