Part 6

712 54 5
                                    

Mire észbe kaptunk a nap már lemenőben volt. Összeszedve a cuccainkat útnak indultunk. Mikor a sziklásabb részekhez értünk megragadtam Suga kezét és húzni kezdtem a kiálló kövek felé. Még mielőtt a vízbe értünk volna a homokba helyezte a cuccainkat. Behúztam a vízbe majd fel a sziklára. A nap sárga fénnyel világított be mindent. Vállainál fogva elfordítottam a horizonttól és mondtam neki hogy gugoljon le. Én is követtem a mozdulatait.

-Mit csinálunk? A naplemente a másik oldalon van.-hallom hangján ahogy mosolyog.

-Mindjárt, mindjárt. Nézd.-mutatok az előttünk lévő kicsi "tóra". A tükör sima és tiszta vízen a lenyugvó nap fénye megtört és mindent narancs és rózsaszínbe borított. Mintha a sarki fény táncolt volna előttünk.

-Ez gyönyörű.-ámul el Suga.

-Ugye?-vállainak dőlve nézem tovább ezt a ritka jelenséget.

Miután vége lett a tengeri sarki fénynek visszaindultunk a házba. Beérve mindenki elvolt foglalva valamivel. V, Jungkook, Jimin és J-Hope videó játékoztak a nappaliban. Jin anyának segített a konyhában. Rap Monster pedig üvegszilánkokat sepert éppen. Megint eltört valamit.

-Hééé itt vannak a mi kis galambjaink. Milyen volta randi?-néz rám V.

-Fantasztikus.-vigyorgok mint egy idióta.

-Láttam a tengeri sarki fényt.-feleli Suga. A többiek csak értetlenül néznek.

-Majd nektek is megmutatom.-nevetek az értetlen fejükön.

Még Suga NamJoon-nak segített addig én a videó játékozók köze vetettem magam egy gyors átöltözés után.

Épp terítettük meg az asztalt amikor kivágódott a bejárati ajtó és a parti őrség egyik tagját pillantottuk meg Haoa-t.

-Cataleya kellene egy kis segítség. Egy turista hajó kigyulladt és nem vagyunk elegen a mentéshez. Segítesz?-amint meghallottam mi történ az éppen a kezemben lévő evőeszközöket Jin kezébe nyomtam és már sprinteltem is a fiú után.

A partszakaszon már várt egy dzsecki benne mentőmellénnyel és az elengedhetetlen vízimentő bója. Még hallottam ahogy a BTS tagok utánam kiáltanak de nem értettem mit. Csak a feladatra koncentráltam. Követtem a többieket. A hajó nagyon rossz állapotban volt.  Láttam amint egy kisfiú a vízbe esik. Már ugrottam is az óceánba. Odalent elég sötét volt de a gyerek szőke haját láttam. Megfogtam és már vittem is a felszínre onnan is az orvosi hajóra.

Amint leadtam a fiút mentem is a következő emberhez. Immár egy zseblámpával is elvoltam látva.

*YoonGi*

Amint a srác elmondta mi a helyzet én le voltam döbbenve míg Cataleya már sprintelt is a partra. Amint észhez tértünk mi is utána mentünk. A nevét kiabálva mentünk utána de ő vagy nem hallotta vagy nem akarta hallani. Cataleya anyukája egy csomó törölközőt és vizet osztott nekünk és utasított minket hogy osszuk szét azoknak akiket a partra hoznak.

Volt néhány ember akik véreztek és vártak az elsősegélyre. Én és Jin odamentünk az orvosi sátorhoz ahol megkérdeztük tudunk e segíteni. Miután megtudták hogy jártasak vagyunk elsősegélyben hála a jogsinknak hozzánk is irányítottak könnyebb sérülteket.

Mindenki rohangált össze vissza. Volt aki sírt és volt aki ordított fájdalmában. És itt álltam ennek a kosznak a közepén és segítettem miközben a szerelmemért aggódtam. Szerelmem? Nem tudom. Talán. Mindenesetre sok érzést táplálok iránta.

**********************************************************************************************

Sziasztok!

Hosszú kihagyás után itt is van a következő rész. Sajnálom hogy ilyen későn érkezett meg. Kicsit fura volt most körülöttem minden. Kezdve azzal hogy a kórházban nem volt internet elérés a telefonom meg nem akarta publikálni a részt. De már itthon vagyok és igyekszem a részekkel. A képlet ugyanaz mint eddig ha tetszett votolj és kommentelj.

By:Rina

Zöld cukorka /Suga ff/Where stories live. Discover now