Als de laatste les is geweest lopen Emma en Amy richting de kantine. Als ze max zien aanlopen zegt Amy; "Nou doei Em veel plezier en we facetimen vanavond nog wel even, doeeii" "Doeeiiii" roept Emma terug en ze loopt richting Max. "Hee" zegt max met een brede lach op zijn gezicht. "Hee, heel stom maar ik ben vanochtend me geld vergeten van Mn nachtkastje te pakken dus ik heb geen geld voor een ijsje" zegt Emma een beetje blozend. "Haha ben je serieus? Dacht je echt dat je zelf moest betalen? Tuurlijk niet joh!" Zegt max ene beetje lacherig. "Oh dat is lief Haha ja sorry ik ben nog nooit met een jonge op date geweest" zegt Emma een beetje schemerig. "Hahah maakt niet uit het komt wel goed en het word vast leuk, kom mee dan gaan we naar het park!" Zegt max en ze lopen samen uit de school naar het park.
Eenmaal in het park
"Kijk daar is een bankje zullen we daar op gaan zitten?" Zegt max en wijst naar het bankje verderop in het park. "Ja is goed!" Zegt Emma en ze lopen richting het bankje.
"Wacht ga jij alvast maar naar het bankje dan haal ik alvast een ijsje voor ons" zegt max en loopt naar de ijssalon waar hij 2 ijsjes haalt. "Hier is je ijsje" zegt max en geeft Emma haar ijsje. "Dankjewel max, echt lief van je!" Zegt Emma en ze geeft max een knuffel.
"Haha graag gedaan" zegt max en hij lacht naar Emma.Als ze hun ijsje op hebben blijven ze nog even op het bankje zitten en praten en lachen over alles en nog wat.
"Kut het is al half 7" zegt max met een geschrokken gezicht als hij op zijn telefoon kijkt.
"Half 7??" Zegt Emma verbaast. "Ja Omg ik moest 6 uur thuis zijn" zegt max onderweg naar zijn fiets verderop. "Ja Same" zegt Emma.Ze fietsen naar huis en als Emma op een gegeven moment links moet en max rechts geven ze elkaar en knuffel. "Ik vond het echt leuk! Moeten we vaker doen" zegt max en hij geeft Emma een knuffel. "Jaa ik vond het ook leuk" zegt Emma.
Als Emma eenmaal thuis is snapt ze gelijk Amy.
E: hee
A: hee, was het leuk?
E: jaaaa heel leeukk
A: Mooizoo, was ie aardig?
E: Jaa hij heeft me ijsje betaald want ik was me geld vergeten
A: echt? Wat lieef!
E: jaaa super lief
A: kut me moeder roept ik moet eten, we praten vanaaf verder!
E: Hahah ja is goed, lekker eten!
A: dankjeee jij ook Zometeen!
E : Dankje xAls Emma haar telefoon weg wil leggen en aan haar huiswerk wil beginnen krijgt ze net een snap van max, ze opend hem gelijk
M: hee
E: hee
M: wanneer Kun je weer afspreken?
E: geen idee eigelijk
M: Ohh, want ik ga morgen met Lucas naar de zee en ik dacht miss kunnen jij en Amy mee zodat we met zn 4 kunnen
E: Ohja is goed ik vraag Amy Zometeen wel even, leuk idee!
M: Oke is goed
E: maar ik moet eten ik spreek je vanaaf nog wel even over wat Amy heeft gezegd x
M: Jo is goed lekker eten 😘
E: dankjewel xZe legt haar telefoon weg en loopt naar beneden.
Die avond praat ze nog even met Amy en max en daarna maakt ze haar huiswerk, gaat ze douchen en dan op bed.
_______________________
Hier boven zie je max
JE LEEST
de brugklas
Lãng mạnEmma is een meisje van 13 jaar ze zit in de eerste klas van havo op het Francisco college, ze is best onzeker, maar laat dit niet graag merken veel jongens vinden haar mooi. Ze heeft lang blond haar, lange benen en een glad hoofd. Toch is ze onzeker...