İldem ve Asia

70 2 0
                                    

Karavana varana kadar kimse konusmadi içeri girdik garip bi şekilde zombiler etrafta yoktu günün belli saatleri ortada az zombi oluyordu. Sessiligi kiz bozdu .ben ildem o utangaç olan asia bizi kurtardiginiz için teşekkürler ama nereye gidiyorsunuz dedi . 4. Üs dedim Tanriya şükür bizde oraya gidiyorduk dedi .yola koyulduk ama yiyecegimiz kalmadi yemek bulmak için ciktik

Bi süpermarkete girdik içeride hala zombi yoktu ilginç derken silah sesi ardından bidaha ve bi ciglik kafami 90° döndürdüm ve asia kanlar içindeydi ve hala vurulmaya devam ediyordu sonunda yikildi saklanin diye bagirdim herkes biyere atladi bunca zamandir sessiz kalan furkan o*ospu çocukları diye bagirdi shotgun cikardi otomatik shotgunu ateslerken küfürler savunuyor yukarıdaki bölmelerden adamlar düşüyordu mermisi bitti belindeki glock la da vurabildigince vurdu yere yatti mermi degistirken ona ildemi koru gibi bi işaret yaptim kafasiyla onayladi andacla koşarken adamları vuruyorduk zombi salgininin ortasında gangster ceteyle catisiyorduk .biz devam ederken furkan arkadan bizi koruyordu derken bi çınlama kulagimin yanindan gecen mermiye hissettim ardindan bi tepme ve omzumdan fiskiran kanlarin suratima geldigini hissettim ama durmadim dayanmaya calistim en sonunda fosforlu de.eagle mi cikarttim kendimi oyunda gibi hissettim en sonunda temizledik andaca baktim yerde can çekişen gangsterin üstüne katanayla gülen surat cizdiyordu ne zaman kan fiskirsa buluyordu hadi dedim somurttu koşmaya başladı en sonunda kilitli bi kapi olan odaya geldik sanirim oyun dilinde boss...

lanet olası salgınWhere stories live. Discover now