kesif birligi

50 4 1
                                    

arkaslar bolum gecikti uzgunum vote verirseniz beni cok mutlu edersiniz

Ertesi gun bi duyuru yapildi kesif birligine katilmak icin merkze basvurun diyordu .sakin bi sekilde bizmkilere baktim .furkan hayir dedi andac kolum agriyo olmaz dedi.ildem ben savasamiyorum dedi .andacla furkani surukleyerek goturdum

İldem arkadan yavasca geldi.merkez ofisin kapisindaydik orda cok kisi yoktu bi adam vardi dikkatimizi cekti genc yasina ragmen beyaz gri saclari vardi gozluklerini 30 saniyede bi duzeltmezi beni cıldırtiyordu sonunda sira geldi iceri girdik.adam sari sacli asker trası olan sert bi tipi vardi .karsisinda dikiliyorduk andac in koluna ve ildeme bakti saglam olan bi tek furkanla ben vardik furkanda kismen saglam.adam adımızı sordu . hepimiz sirayla soyleyince andaci isaret etti sen disari cik koridorun sonundan sola gir 4. Kapiya tiklat.ben burdan ona ulasicam dedi andac saskin bakislarla gitti .20 dk sonra geldi kolunda bi protez vardi avcu yumruk seklindeydi icine katana kabzasi girecek sekilde .adam aranizda tibbi bilgisi olan varmi dedi ildem ben doktorum dedi.iyi dedi.eline bi belge verdi onada yol tarif etti o da gitti .cikarken arkasindan bizim cadira gel dedim onayladi gitti furkanla bana bakiyordu .siz ucunuz kesif birlgindensiniz dedi .onayladik silahlarinizi getirin dedi ben giderim dedim 10 dk sonra odaya bi dolu silahla girdim.koseye birak copleri dedi. Attim koseye .telefon acti.getir dedi .kapatti.bi kac dakika sonra 2 adam elinde cantalarla geldi.ilk once kisa boylu saclarini inek yalamis adam cantayi acti .icinde son model m16 ona birlesik olarak bomba atar vardi bana dogrulttu icinden aldim harikaydi geri koydum baska bi canta acti uzun namlulu de.eagle benzeri gri bi tabanca vardi ustude 4.  Yaziyordu elime aldim silahi yokladim furkana uzattim uzun boylu adam uzun bi canta cikardi acti icinde bi tarafi tirtikli diger tarafi muazzam keskin gorunuyordu.sizin dedi.bi 2 set daha getirdiler silahlarimizi cantalarinda aldik .ve bizimle gelin dediler onlari takip ettik .bi odaya girdik beden olculerimizi aldilar uniforma verdiler sonra soyunun dedi kisa boylu olan boxerla kaldik size sembol damgalicaz onayladik filmlerdeki gibi sicak damga beklerken dovme makinasi cikardilar nereye dedi furkan omzuma dedi adam yapti furkan disini sıktı andac boynuma dedi .icimden bu ada  coollukta sinir tanimiyor dedim bana gelince 2 tane yaptira biliyormuyuz dedim .adam onaydi .o zaman iki elimin ustune yap dedim 3 -4 dk surdu isarete baktim 2 kartal pençesi ortasinda d.u.yaziyordu havali dedim..........

lanet olası salgınWhere stories live. Discover now