1 historie

12.8K 17 2
                                    

Hej jeg hedder Ida og jeg er 16 år gammel

Jeg kan mærke at jeg bliver liderlig her imens at jeg ligger i min seng så jeg åbner for min computer og åbner omegle for at se om der er folk som er liderlige ligesom mig.

Jeg kommer ind og ser en mand i 40' erne vil jeg gætte på. Han sidder og onanere med sin kæmpe pik, jeg leger med og finder en dildo frem. Jeg stønner så højt jeg kan for at gøre ham mega liderlig, jeg er også alene hjemme så det går nok. Han spørger om han ikke må komme over, så jeg giver ham min adresse. 15 minutter efter er der en der banker på. Jeg har kun g-streng og bh på, så han står og kigger lidt. Vi skynder os op på mit værelser, også går det ellers bare i gang. Han trækker et par håndjern op ad lommen og siger at det gør det mere frækt. Så spænder han mig fast og begynder at tage hans tøj af. Han river min g-streng af og begynder at slikke min fisse. Jeg kommer, han slikker mig ren igen og begynder så at finger kneppe mig, til sidst har han Helle sin hånd inde i min fisse. Så går han længere op og begynder at slikke mine patter. Han bider lidt i mine nipples som får mig til at stønne, efter lidt tid sidder jeg med hans kæmpe pik i min mund, jeg sutter helt vildt og prøver at se om jeg kan have hele hans diller i min mund, efter lidt råber jeg at han skal kneppe mig mega hårdt. Han vender mig rundt så jeg ligger på alle fire, så tager han sin pik ind i mit røvhul og gør det hurtigere og hurtigere. Jeg kommer og det føles fantastisk. Så ligger han mig op ad mit skrivebord og knepper mig i fissen, han kommer helt ind i mig og jeg skriger. Det føles så dejligt. Efter lidt tid siger han at jeg skal ridde ham. Så jeg sætter mig ovenpå ham, og tager pikken op i min fisse, også hopper jeg ellers bare op og ned, vi stønner i takt, også kommer vi på samme tid. Efter lidt tid tager han sig pik ind i mellem mine patter og jeg stønner stadig helt vildt. Derefter tager han pikken op i mit røvhul også finder han en agurk og stikker den ind i min fisse, jeg kan slet ikke beskrive følelsen. Bagefter ligger vi os i sengen og aftaler at vi skal være bollevenner..........

Sex historierWhere stories live. Discover now