WTF 😂

25 1 0
                                    

*Rriiiiiiiiing!!!!!! Rriiiiiiiiiing!!!!!* (alarma)

Ce dracu? Bă nu pot să cred chiar nu glumeau... voi avea grijă de un mucos/ă cine ştie cât timp...
Mă pregătesc iau adresa şi mă îndrept către destinație. Odată ajunsă privesc o vilă imensă şi îmi vine să mă dau cu capul de pereți, pe bune? La banii lor tocmai pe mine m-au găsit? 
Optez şi sun la sonerie, o doamnă îmi deschide uşa:

- Bună draga mea, tu trebui să fii Loren? Eu sunt Vanessa, încântată.
- Nu, doamnă sunt sora eii geamănă. Îi spun eu arogantă femeii care mă analiza din cap până în picioare. Intru în casă fără permisiune. 

- Mama ta avea dreptate eşti cam obraznică, dar nu mă deranjează şi eu eram la fel la vârsta ta...
(BLA BLA BLA... MAI TACI ODATĂ MOARĂ STRICATĂ)

Mergând spre salon, îl zăresc pe Mason comod, uitându-se la un meci.
- De tine trebuie să am grijă? Zic eu tare ca să mă audă. Şi în același timp surprinsă.
- Măi să vezi... (Se ridică el şi începe să râdă).
Nu prințesă, vei avea grijă de sora mea.

O fetiță brunetă vine alergând spre mine şi mă ia în brațe.
- Loren, el fiul meu Mason pe care se pare că îl cunoşti, şi surioara lui de care vei avea grijă Rachel.
Eu trebuie să plec! Spune doamna Vanessa, îşi ia geanta şi plecă la lucru.
În casă rămân eu cu copiii... doar cu unul din ei, Rachel deja a adormit.

-Deci întâlnirea de azi se anulează din păcate. Spune Mason amuzat.
- De ce? La 19:00 sunt liberă, putem ieşi nu?
- Aşa târziu... zice el.
- Târziu? Întreb ridicând din sprînceană.
- Dacă vrei să mai fie valabilă întâlnirea mergi unde vreau eu, accepți?
- Am de ales? Accept.
- Bun, ne vedem la uşa ta la ora 20:30.
- Ok. Pleci undeva?
- Nu e treaba ta pitico, ai grijă aici, ne vedem.
Nu am apucat să spun nimic că deja plecase grăbit cu cheile maşinii.

LorenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum