[27.08.17] CL bugün Instagram hesabından siyah bir resim içinde bir yazı yayınladı.
ÇEVİRİSİ :
'' Siz çocuklar beni biliyorsunuz iyi bir konuşmacı değilim ama size sabırla hep yanımda olduğunuz için teşekkür etmek istiyorum.
Yeni şarkımın yakında geleceğine söz veriyorum. Sadece şunu bilmenizi istiyorum kendi yolumdayım ve pes etmeyeceğim.
Bazı insanlar için bu sadece eğlence olabilir ama ben bir insanım ve bu da benim hayatım.Gençliğimden beri bu endüstrinin içindeyim, hiçbir zaman geriye dönüp bakmadım. Sadece bunun için gittim (müziğe ve sahneye olan sevgisinden bahsediyor).
Pek çok fedakarlık yaptım ama her zaman şahsi hayatım LeeChaeRin ve CL'in hayatı arasında ki en iyi dengeyi korumaya çalıştım.Son birkaç yıl, iyisiyle kötüsüyle bazı değişikler oldu. Ayrılmalar yaşadım; aşkımdan, grubumdan... vs
Tamamıyla kırıldım.
Benim için kolay değildi çünkü bunların hepsi hayatımda oldu.Bu yüzden iyileşmek için zamana ihtiyacım vardı. Ve bu zamanda, büyümeyi, öğrenmeyi, araştırmayı, keşfetmeyi, gerçekleştirmeyi ve bir şeyleri ortaya çıkarma şansı yakaladım.
Acele etmeye çalıştım ve daha kötü oldu bu yüzden bunun zamanımı almasına izin verdim ve beni nereye götüreceğini gözlemledim.
.Benim için hem doğuda hem de batıda her gün çok çalışan bu dünyadaki en iyi takıma sahip olduğumu söylemek istiyorum.
Siz çocukların gönderdiği enerji ve sevgiye karşılık vermek için sabırsızlanıyorum.
Kalite ya da daha çok kalite?
Sizi özlüyorum çocuklar.
Ve gerçekten tüm albüm gecikmesi ile ilgili olan şakalarınızı takdir ediyorum, siz çocuklar çok yaratıcısınız lol.
+İnternet annenizden yani albüm gecikme kraliçesi CL'den SEVGİLER+ ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CL Hakkında Her Şey
De TodoBurada CL hakkında emin olun hiç duymadığınız şeyleri görecek ve öğreneceksiniz. İyi okumalar şimdiden :*