Sibele beklenmeyen süpriz

137 15 6
                                    

Sibel fikonun göğsüne başını yaslamış üstünde battaniyesi uyuyakalmıştı sibel arada korkuyla irkiliyodu sonra uyuyodu mercan ve ali sibelin bu haline bakıyor ve üzülüyordu

Fiko:

+Nasıl korkmuş benim gülüm! O şerefsizi elime geçirirsem çok fena olucak!

Dedi ve sibelin saclarını okşadı başının öptü...

Mercan:

+Fiko onu bu halde eve götüremezsin napıcaz!?

Fiko:

+Napıcaz ben eve götürcem onu kendi yatağımı veririm kendi kıyafetlerimden veririm sen kendi kıyafetlerini geri götürebilirsin anneme anlatırım olanları anlar benim annem anlayıslı kadındır sonra ertesi gün olup kendine gelince sen kendi giysilerinden bana getir giydirir eve yollarız...

Ali:

+Kardeşim bize gerek kalmamış ki sen planını yapmışsın!

Fiko:

+Ne plan yapcam olm olaylar öyle gelisti.... Neyse ben götüreyim sibeli kız burda hasta olucak

Sibeli kaldırmak istedi ama sibel kalkmadı fiko sibele kıyamamıştı uyandırmadı arabaya kadar tasıdı arabaya koydu sonra eve geldi kapıyı annesi açmasını bekledi ama annesi nazın doğum günündeydi fiko kapıyı actı sibeli aldı yatağına götürdü fiko sibel rahatsız olmasın diye salona geçmiş oturuyordu sıkılmamak icin televizyondan biseyler izliyordu...

*20 dakika sonra*

Nurcan teyze sonunda gelmisti fikonun geldigini farketti

Nurcan teyze:

+Fikoooo? Oğlum?? Ne zaman geldin??

İçeriye ilerledi fiko salondaydı

Fiko:

+20 dakika falan önce geldim anne...

*Biraz duraksadı*

+Anne benim seninlen bisey konusmam lazım gel otur konusalım

Nurcan teyze meraklanmıştı "Hayırdır inşallah noldu?" dedi ve fikonun yanına oturdu fiko lafa nasıl başlayacağını bilmiyordu ama bir yerden başlaması lazımdı...

Fiko:

+Anne ben sibeli buraya getirdim şuan da benim odam da uyuyor ama gercekten düsündüğün gibi bisey degil sibel cok kötü durumdaydı! Anlatıcam her şeyi anlatıcam!

Nurcan teyze sok olmustu ama ogluna güveniyordu o dogruyu söylerdi

*10 dakika sonra*

Fiko her seyi annesine anlatmıs neden onu eve getirdigini söylemisti nurcan teyze yufka yürekli bir kadındı sibeli severdi zaten ama annesini sevmezdi sibelin basına böyle seyler gelmis olması onu üzmüstü

Nurcan teyze:

+Sibeli severim ben fiko iyi kızdır basına gelenler çok üzücü elleri kırılsın inşallah sibel kızım kalsın burda rahatına baksın yarın kahvaltı yaparız birlikte... Simdi ben sana yer yatagı sereyim odana uyu yorulmuşsundur....

Fiko annesinin yanagını öptü sıkıca sarıldı nurcan teyze yatagını sermisti fiko annesinin odasında üstünü degistirmisti annesine "iyi geceler" diyip yatagına girdi annesi ışığı kapadı fiko uyumamıştı tavana bakıyordu ve yatıyordu... Zaten nasıl uyusun şuan yanında sibeli yatıyor... Fiko olduğu yerden doğruldu sibelini gördü... Fikonun yüzünde istemsizce bir küçük tebbesüm belirdi yatağından kalktı ve sibelin yanına yattı sibelin suratına baktı... Baktı... Hep onu izledi sonra saclarını okşadı saçlarını kokladı... Yüzünü ellerinin tersiyle sevdi...

Fiko:

+Çok özlemişim seni gülüm.. Çok özlemisim...

Dedi sessizce sibel gene irkilmişti kabus görüyordu "bırak nolursun imdat nolur bırak..." diyerek kıvrınıyordu fiko onu uyandırmaya çalısıyordu sibel biraz bağırarak "İmdat!" dedi ve uyandı olduğu yerden doğruldu "Fiko..." dedi ve ağlamaya basladı fikoya sarıldı... Fiko sibeli teselli etmek icin "Geçti bak ben burdayım ağlama geçti.." sibel sakinlesince fiko kendi yatağına geçti hemen yerine yattı sibel hala yatakta doğrulmus duruyordu fikoya bakıyordu fiko da ona...

Sibel:

+Fiko bir şey diycem ama kabul etmezsen önemli değil

Fiko olduğu yerden doğruldu sibele baktı

+Ne diyceksin?

Sibel:

+Acaba benimlen yatarmısın? Senlen güvende hissediyorum korkmuyorum

Fiko bunu istiyordu ama "olmaz" dedi sibel "peki önemli degil" dedi ve yattı fiko dayanamamıstı kalktı ve sibelin yanına yattı sibel:

+Hani olmazdı noldu?

Fiko:

+Valla keyfimden değil korkan insana elimizi uzatmazsak ne anlamımız var?

Dedi ve gülerek birbirlerine baktılar sibel fikonun elini tuttu fiko sibelin elini itmedi o sibelin elini sımsıkı tuttu... Uyudular gördükleri tek sey birbirlerinin suratı oldu...

Meraba arkadaslar çok fazla talep geldi bende hemen atmak istedim sizler benim mutluluk kaynagımsınız beni cok mutlu ediyorsunuz... Sizleri çok seviyorum lütfen oylamayı unutmayın.. 💜💜💜

dikeni kırılmış gül...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin