Ahoj.
Chci vás seznámit s mým aktuálním dílem. Chci, aby jste věděli, že tohle nebude jen tak nějaká povídka, bude to můj něco jako deník.
O co vlastně jde?
Jednoduché. Jsem obyčejná, 15-ti letá holka, která doposud přežívala ze dne na den. Díky mé psychické nemoci to nebylo vůbec lehké, jediné co mě drželo nad vodou byla parta mých přátel. Lidem kterým můžu věřit. Trápí mě dost věcí ale mezi ty hlavní patří to, jak vypadám. Jsem při těle, když píšu při těle, myslím tím přesně 26,7 kg v nadváze. V minulosti bylo pár chabých pokusů s tím něco udělat ale všechny skončili ještě dřív, než začali.
Jenže teď jsem se opravdu rozhodla se sebou něco dělat. A tohle je můj příběh proměny..
Abych vás uvedla pořádně do obrazu, dneska je přesně 27.8.2017 a je to už 10 dní co se skoro denně hýbu. Ať už jde o posilování, kardio nebo prostě tréninky u koní. A když píšu denně, je to fakt skoro denně, volno jsem měla asi jen 2x. Chci vás namotivovat, motivace je důležitá, dál je ale důležitá i vůle a psychická podpora z okolí.
Občas si říkám, proč tohle dělám, proč se skoro každý den drtím. Ale odpověď na tohle všechno je lehká. Dělám to pro sebe, protože chci vypadat dobře, chci si na sebe natáhnout hezký hadry s pocitem, že mi sluší a že v nich nevypadám jako jitrnice. Vždycky to děláte pro sebe, neděláte to pro přítele, kamarády, rodinu. Vy budete ten, kterému se na začátku budou smát, že to nedokážete a na konci se vás budou ptát: "Jak jsi to udělal?".
Otec mi říkal: "Pamatuj na to, že vlk se nají jednou než ukojí hlad." a člověk ho má furt. Vždycky tady budou lidi, kteří se vás budou snažit srazit, vysmát se vám, dát vám důvod aby jste to vzdaly. Většinou to budou lidé, kteří sami v životě selhali a teď hledají štěstí v neštěstí druhých.
Všichni dnes koukají do telefonů, počítačů, sedí doma na zadku a své sny si jen představují. Ne, to je špatně! Pokud teď sedíš doma na zadku, čumíš do telefonu a 'kyneš', zvedni se a jdi udělat něco pro sebe!
Když jsem začala poprvé, byla jsem na to sama. Časem jsem to nezvádla a skončila. Jenže teď tady stojím znova a jsem připravená bojovat o své místo na vrcholu.
Hlavní věnování patří mé dlouholeté kamarádce a největší podpoře, Vaness.
---
Jinak doufám, že se vám bude moje knížka líbit, jsem ráda za jakoukoliv odezvu!
---
Každým tréninkem blíže k úspěchu.
ČTEŠ
Ideál krásy
RandomKaždá holka chce být krásná, hubená, vypracovaná. Ale ne všechny mají odvahu pustit se na tuhle cestu plnou dřiny, potu a diet. Každý chce být ideál krásy, každý chce ale be všichni pro to něco dělají. Nemůžete chtít výsledky když pro to nic nedělá...