Kapitola I.

12 1 0
                                    

Datum: 28.8.2017

9:40 ráno

Ok, dobré ráno. Už nějakou dobu se snažím se dokopat k tomu, abych si došla udělat snídani. Je to fakt tak hrozně moc těžký? Ano, je. A k tomu mě drtí představa, že mám před sebou ještě 105 dřepů. Umřu.


10:32 dopoledne

Gratuluju, právě sem si došla pro snídani. Nebo, aspoň tomu tak říkejme, nevím, jestli se dá banán považovat za dobrou snídani, každopádně to je snídaně. Asi. A víte co mě čeká teď? Jo, přesně tak, těch 105 dřepů, do kterých se mi zaboha nechce. Ale ne teď, protože teď jsem 'jedla', takže minimálně hodina pauza. Hodina válení u notebooku a čekání na to peklo, který mi začne. Boží.


11:34 poledne

Achjo, fajn, dneska sem extrémně líná. Ale zvládnu to, dojdu si na záchod, oblíknu se a jdu na to, čím dřív začnu, tím dřív to bude hotový. Jo, teď to asi vypadá, že mám naprosto příšerný odpor ke cvičení ale nemám, já jsem prostě jenom líná. Každopádně, pořád mě motivuje to, že jsem jen jeden trénink od dobrý nálady. Takže naladit dobré písničky a s chutí do toho.


12:11 poledne

Chci být kočka. Ne fakt, moje kočka se mi celé ráno válí po posteli a spí, nic v podstatě celý den nedělá a stejně vypadá tak, že kdyby se převedla do lidské podoby, bude z ní anorektička. Když sem cvičila, čuměla na mě něco na způsob 'co to sakra blbneš?'. Skvěle, i moje kočka má ze mě srandu. Každopádně, cvičení mám za sebou, byla to makačka a u posledních pár dřepů sem málem brečela. Nedávám to, ale neskončím dokud nebude hotovo, protože každým tréninkem blíže k úspěchu. A vymlouvat se taky nemůžu věčně, buď budu mít výsledky nebo výmluvy, nemůžu mít obojí. No nic, jdu do sprchy, udělám ze sebe člověka a letím na trénink do stáje, potom na oslavu kamaráda a domů dorazím tak v 22:00. 


Datum: 29.8.2017

9:18 ráno

Včerejšek se vážně nepovedl. Vůbec. Víte co je fakt blbej pocit? Když jste jediný střízlivý na party. Nic moc. Každopádně, 80% mých přátel se tam totálně ožralo a já jenom lítala od člověka k člověku a snažila se všem pomáhat. Potom tam bylo psychický zhroucení, bejvalej mi brečel na rameni a jako sladkou tečku na závěr jsem neměla klíče, takže jsem šla spát k sousedce, jinak bych umrzla. Já chytrá si vzala tílko, mikinu a kalhoty, potom co ožralci lezli do vody jsem jednomu z nic propůjčila svoji mikinu tzn. ve finále sem mrzla jenom já. A aby toho nebylo málo, ten ožralec co má moji mikinu je shodou okolností zrovna ten bývalej. Včera to ale nakonec byla i celkem povedená oslava. Jen sem si měla koupit svoje cigára. Sockovat celý odpoledne a večer není úplně můj styl.

9:40 ráno

A taky jsem ještě dneska nic nejedla. Proč to sakra dělám? Sem hrozně líná se najíst, dneska mě pro změnu čeká 110 dřepů. Jsem zvědavá, co budu dělat až jich tam budu mít 290. To asi umřu nebo já nevím. Každopádně, dneska je docela teplo, takže se oblékám už teď a jdu makat. Juhu.

9:50

Madam číča přišla buzerovat jak to dělám špatně. Hezký. No nic, naladit písničky, čím dřív začnu, tím to budu mít dřív za sebou. No a zítra jdu na ty zkurvený opravky z tělocviku, ironické.

10:10

Ok, jsem spokojená, mám to za sebou. 110 dřepů je teda dost, abych pravdu řekla. Ještě že mám zítra volno, stejně si dám asi 20 minutové kardio, abych se hýbala fakt každý den. Zítra ráno, před těma opravkama mám v plánu se vážit, vím že nezáleží na tom, jaké je číslo na té váze, vím že tam jde o to, kolik tuků jsem spálila a kolik svalstva mám, stejně si myslím, že bych mohla něco shodit, naposledy jsem byla na váze asi týden zpátky, takže by z toho mohlo něco vzniknout. Snad, doufám. No, mě dneska čeká už jen oběd a malinká večeře. Na noc moc nejím, mám pak ráno zbytečný hlad. Určitě si teď říkáte, že nežeru a jen se hýbu, ale to není pravda, jím. Jen jsem občas líná se nažrat. Toť vše. 

10:30

Teď mi došlo, že sem píšu v hrozně krátkých časových intervalech. Akorát já si vždycky během dne vzpomenu na něco, co jsem sem chtěla napsat, tak to sem prostě napíšu a je mi jedno, že jsem sem psala před 20 minutami. Mám takový pocit, že jestli si tohle někdy přečte moje drahocenná paní učitelka na češtinu, utrhne mi hlavu, tu hodí do díry, kterou zakope a moje tělo spálí na prach. Každopádně, to co jsem sem chtěla napsat je to, že moje včerejší večeře byla fakt dost zajímavá. Normálně pečivo nejím ale protože jsme doma neměli nic jiného, tak jsem si musela dát. No co, jednou za čas mě půlka celozrnný bagety nezabije. K tomu jsem si vzala 4 domácí mini pidi rajčátka (nejsou to cherry rajčata, jenom jak jsou domácí, tak jsou některý fakt malinký) a aby toho nebylo málo, 'žlutý banán zakončuje tvoji krásnou svačinku' - ožralý kamarád 2017. 

Aktuálně mi bylo sděleno, že táta jde do obchodu. Kdybych nebyla blbá, řekla bych mu ať mi koupí cigára. Jenže neee, slečna je úplně vymaštěná takže jsem mu psala sms. No, snad mi je koupí.

15:50

Fajn, dnešek je divný den. Okolo 13:00 jsem si udělala jídlo - steak s rajčaty, měla sem co dělat abych to do sebe nacpala. Přikládám fotku, bylo to ale moooc dobrý!

No a dál jsem se chtěla chystat ven, za partou, ale nějak se mi nechtělo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No a dál jsem se chtěla chystat ven, za partou, ale nějak se mi nechtělo. A díky tomu, že mám volný barák až do večera, pozvala sem je sem. Tak tu teď sedím v obýváku, Logic mi tu jede na plné pecky a píšu. Celkem nuda, možná sem měla prostě zůstat doma a dneska se na ně vykašlat. Ale ne, já si je pozvala domů, dělají tu teď bordel. Nic moc jakože. Už jen čekám, kdy přijde bejvalej a já se půjdu zamknout do pokoje a vykašlu se na to. Ne, on je fakt ten poslední člověk, kterého bych dneska chtěla vidět. Včera mi to stačilo, zachraňování ožralých lidí není můj šálek kávy, řekla bych. Takže to vidím teď tak, že si půjdu zahrát nějakou hru na x-boxu a je nechám blbnout venku. Heh.

16:28

Ok, fajn, tohle už přesahuje všechny hranice. Seděla jsem v obýváku, přišel kámoš, že si zahrajeme Battlefield, že tu sedím tak sama. Tak jakože fajn, jdeme si zahrát. Došla jsem k sousedovi pro druhý ovladač, aby jsme mohli hrát spolu. A víte jak to dopadlo?  Nakonec tady můj nejlepší kámoš hraje s nějakým týpkem, u kterého ani nevím co tu vlastně dělá. Jediný co o něm vím, že chodí s jednou z holek z party. Jo a taky ten týpek málem oprcal tu svoji holku u mě v bazénu. Fakt nic moc.

--

První díl za náma! 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 29, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ideál krásyKde žijí příběhy. Začni objevovat