Kapıyı açar açmaz gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Karşımda Ege duruyordu. Hemen hazırlanmamı beni bir yere götüreceğini söyledi. Hemen odama çıkıp üzerime hem rahat hemde şık birşeyler geçirdim. Ege aşağıya inmiş beni bekliyordu. Biraz sessiz şekilde yürüdük ve bana gelen cesaretle Ege'ye ondan hoşlandığını itiraf ettim. Ege yüzüme bakıp hafif bir tebessümle elimi tuttu ve yakındaki bir kafeye götürdü. Bir masaya oturduk. Ege hala elimi bırakmıyordu. Aniden "Ece benimle çıkar mısın ?" diye sordu. Bende hiç düşünmeden kabul ettim. Kızarmıştım. Ben kabul eder etmez masadan kalkıp beni de kaldırdı ve hızlı bir şekilde kafeden çıktık. Yeşillik alana oturduk. Ege beni sımsıkı sarmıştı. Herşeyi anlatmaya başladı.
-Gitmemin nedenini merak ediyorsun,biliyorum. Sana herşeyi anlatacağım. Annem ve babam bazı sebepler yüzünden boşandılar ve ben babamın hastalığını öğrendim. O gün sana bir daha dönemeyebileceğim için hoşlandığımı itiraf ettim. Yaklaşık bir saat sonra yola çıkmam gerekiyordu. Bu yüzden yanından hızlıca uzaklaştım. Lütfen beni affet sevgilim,dedi.
-Tabi ki olabilir böyle şeyler zaten sana ne kırgın ne de kızgındım. Önemli birşey olmadığına sevindim. Önemli bir şey yok değil mi ?
-Pek önemli sayılmaz ama babam daha iyi bu yüzden döndüm. Seni görmek için geldim ama geri gideceğim. Telefonum bozuldu bu yüzden numaramı da değiştirmek zorunda kaldım. Numaranı ezberlemiştim. Ama sana bir şey sormak istiyorum. Kabul etmeyebilirsin anlarım.
- Evet dinliyorum.
- Benimle bir haftalığına Eskişehir'e gelmeni istiyorum. Ben yarın dönüyorum. O yüzden bu gece karar vermen gerek. Bir hafta kalıp geri geleceğim. Biraz babamın yanında kalmam lazım. Ne dersin ?
-Hmm anneme danışmam lazım. Mutlaka bu gece sana kararımı belirteceğim. İkimiz içinde en iyi kararı vermeye çalışacağım.
Biraz daha sohbet ettikten sonra Ege ayağa kalkıp beni de kaldırdı. Ne olduğunu anlayamadım. Birbirimizi biraz izledikten sonra Ege benim dudaklarıma yapıştı. Hemen kendimi geri çekerek Ege'ye tokat atıp koşmaya başladım. Ege arkamdan geliyordu. "Ece özür dilerim sevgilim. Ne olur beni affet." Arkama döndüm Ege çok üzülmüştü. Ege'nin yanına gidip"Yaptığın çok yanlış bir şey Ege. Ben diğer kızlar gibi değilim bunu unutma. Eskişehir konusunu düşünüp sana haber vereceğim." diyerek eve doğru yürüdüm. Ege kenara oturmuş beni izliyordu. Bu yaşananlar hiç hoş olmamıştı.