Kelmit kokoontuvat

943 28 1
                                    

       Remuksen nk:
Etsin katseellani Jamesia, Siriusta ja Peteriä, en nähnyt heitä missään, joka oli outoa koska heidät oli aina helppo löytää. Koska en nähnyt heitä missään päätin lopettaa etsimisen. Olin Kings Crossin asemalla laiturilla yhdeksän ja kolme neljännestä, Tylypahkan kauniin punainen pikajuna kiilteli päivänvalossa ja tuprutteli savupilviä taivaalle. Koska siis en ollut löytänyt ystäviäni mistään päätin hypätä junaan ja etsiä tyhjää vaunuosastoa.
Hetken etsimisen jälkeen löysin erään ystävän istumasta yksin eräässä vaunuosastossa.

- Onko tämä paikka varattu? kysyin.

- Ei istu vain. vastasi Lily Evans vastapäiseltä penkiltä.

- Kiitos. hymyilin Lilylle.

- Eipä mitään. Miksi et ole Potterin, Mustan ja Piskuilanin kanssa??? hän kysyi.

- En löydä heitä mistään joten päätin tulla jo junaan. vastasin.

- No jaa,ei se minua haittaakaan että tulit tänne koska olet hyvää seuraa, toisin kuin he. Lily hihitteli. Hymyilin tälle mukavalle tytölle ja sitten me ihan tuosta vaan aloimme nauraa hulluna. Juttelimme juttelimme läksyistä,koulusta  ynnä muusta sellaisesta.

                Jamesin nk:

- Hei Sirius, oletko nähnyt Peteriä tai Remusta??? kysyin parhaalta ystävältäni.

- En ole. Kuinka niin? Sirius vastasi vähän hämmentyneenä.

- Nokun mehän sovittiin tapaavamme ennen junaan nousua. muistutin tuota.

- Ai niin! Etsitäön heidät äkkiä! hän huudahti.

- No minä löysin jo toisen. sanoin ja osoitin oikealle.

- Hyvä. HEI MATOHÄNTÄ!!!!! TÄÄLLÄ NÄIN!!!! tuo kailotti ja näimme kuinka eräs aika pieni poika kääntyi ja lähti juoksemään meitä päin.

- Hei kaverit miten me..nee?? läähätti Peter päästyään meidän luoksemme.

- No hyvinhän meillä menee, mutta emme löydä Kuutamoa mistään. vastasin.

- No etsitään häntä junasta sitten. tokaisi Peter.

- Hyvä idea! huudahdimme Siriuksen kanssa yhtäaikaa. Ei kulunutkaan kauan kun jo löysimme Kuutamon eräästä vaunuosastosta EVANSSIN kanssa.

- Hei Kuutamo! huikkasimme kaikki kolme yhtäaikaa. Tämä laiha hiukan resuinen poika hätkähti ja melkein tippui penkiltään.

- He..heij! EI SAA SÄIKYTELLÄ TUOLLA TAVALLA!!!! tua huusi. Me vain nauroimme ja Evans mulkaisi meitä pahasti.

- Hei Evans. Oliko ikävä? kysäisi ohimennen tuolta niin täydelliseltä tytöltä.

- No hei vaan sinnullekin Potter. Ei kyllä oikeastaan ollut. tämä vastasi hiukan sarkastisesti. Tyttö vielä väläytti minulle hymyn joka kertoi että tyttöä ärsytti hirveästi. Muut kelmit vain nauroivat.

- James olet kyllä amatööri tyttöjen kanssa keskustelussa. Sirius sai tokaistua naurunsa seasta.

- Pää kiinni Sirius. kuiskasin hieman vihaisena. Jäimme istumaan siihe vaunuosastoon ja juttelimme lopun matkaa.
          

                 ! HEISSULIS!
TÄLLÄNEN ON MUN TOINEN TARINA TÄÄLLÄ. TOIVOTTAVASTI  TÄÄ EKA LUKU EI OLLU LIIAN TYLSÄ. EN OLE VARMA MILLOIN JATKUU MUTTA SILTI YROTÄN JATKAA PIAN. 😊📜✏📝📲😂

No im not (WolfStar) Where stories live. Discover now