bölüm '1

34 6 0
                                    

"Faith, yeter artık ağlamayı bırak. 48 kilo fazla değil. Ve 1 haftaya 3 kilo zayıfladın. Daha ne istiyorsun? Kemiklerin gözüküyor gerizekalı." Dedim ve onu kendine gelmesi için silkeledim. Zayıflamak için kendini mahvetmesine dayanamıyorduk.  Selena kenarda oturmuştu. Konuşursa ağır konuşacağını bildiği  içindi. Fısıldayarak " bak sinirden kontrolünü kaybederse ilaç gerekecek. Ve günde 2 kezden fazla alamaz biliyorsun."

"Ne yani , yalandan gülümsemem daha mı iyi ? "

"Sikeyim , Faith. Sen bilirsin. Ne bok yersen ye!" Diyerek odadan çıktım.  Selena da odasına çıkmıştı , büyük ihtimalle yine ilaçlarını alacaktı. Neler oluyordu bize? en yakın arkadaşlardık biz. Kardeştik. Babalarımızın şirketleri ortaktı, annelerimiz bile kankaydı. Çocukluktan beri kankaydık. Kendimizi bildik-bileli , bir-birimizi korurduk. Ne olmuştu lan harbiden bize? Selenanın dediği mi oluyordu cidden? Her hikayenin sonu vardı ve bizimkisi de bu kadar erken mi olacaktı, bunun olmasına izin veremezdim.

"Kızlar" diye yüksek sesle bağırdım. Eğer eskisi gibi bir şey olduğunu düşünüp gelirseler,  bu kardeşliğimizi kurtarmak için çabalayacaktım.  Ve yine aynı hızla geldiler , işte benim kızlarım..

"Biletlerimiz  hazır, tatile gidiyoruz. "Ayla'nın Melekleri"."

Dedim ve güldüm. Kızlarsa bana tuhaf bir şey görmüş gibi bakıyordular..

#tanıtım

Beğenmeyi ve votelamayı unutmayın. Tanıtım gibi düşünün .

Karakterler,

Ayla- Taylor Swift
Selena- Selena Gomez
Faith- Cara Delevingne

Harry- Harry Styles
Bear- Ed Sheeran
Zayn- Zayn Malik
Justin, Drew- Justin Bieber
Louis- Louis Tomlinson
Dylan- Cameron Dallas

Teşekkürler  ...

burada aşk çekmiyor #watty2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin