bölüm'3

17 5 0
                                    

Faith-
Üzerimizi değişirken Aylanın aniden bağırmasıyla ona döndük. Asansördeki çocuk Aylanın bacağına yapışmıştı. Aylanın kucağına çocuğu almasıyla birlikte bende yanlarına gittim. Sarışın ve mavi gözlüydü. Böyle çocuklara karşı fetişim vardı . Selenaysa çocuğun yüzüne dahi bakmıyordu. Çocuklardan nefret etmesini anlamıyordum. Ben çocukla oynarken çocuk beni isteyince kucağıma aldım. Odaya aniden birinin girmesiyle, 3müzde irkildik. Asansörde çocuğu kucağında bakan çocuktu. Şimdi dikkat etmiştim ki baya yakışıklıydı. "Demek çocuğu çalanlar sizsiniz , hemen güvenliği çağırıyorum. " dedi . Selena ayaklandı. Çocuk kucağımdan bebeği almak isterken bebek bana daha da yapıştı. Selena sanki bunu bekliyormuş gibi gülümsedi . "Bak seni erkek orospusu, gördüğün gibi çocuk kendi rızasıyla buraya geldi. Ve eğer çocuğu kaçırsaydık burada beklemeden çoktan tüymüş olurduk. " dedi ve çocuğu süzdü . Çocuksa önüne döndü . "Haklısınız . Özür dilerim. Size kendimi affettirme borcum oldu. Ana küfür kullanmazsan sevinirim." Selena başını salladı . Çocuksa bana elini uzattı." Ben Louis" "bende Faith" memnun oldum. Elimi uzatmadım çünkü uzatırsam Selenanın burayı başımıza yıkacağını biliyordum. Ayla da kendini tanıttı. Ve çocuk bir kaç kez daha özür dileyerek odadan çıktı.

burada aşk çekmiyor #watty2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin