ihraç edilme meselesi devamı-2

72 3 0
                                    

Keşanlıdan
Kendimi öldürecektim.komutanım engelledi.napıcağımı hiç bilmiyodum.Annemin yanına gitsem yüzüne nası bakıcam.Babamın mezarına gitmeyi düşündüm nasıl gidicem. En sonunda karar verdim ve babamın yanına gittim. Oraya gitmek iyi geldi bana. Tüm içimi döktüm orda . Sonra annemin yanına gittim. Elini öptüm yüzüne bakamıyodum. Anladı bi şeyler olduğunu. Anlattım onada. Sarıldım sıkıca sonra. Artık yapacağım hiç bişey yoktu. Hergün babamın mezarına gidip orada saatlerce duruyodum.
Feyzullahdan
Ben daha yeni bi asker olsam bile diyerleri gibi bende mesleğimi çok seviyordum. Ihraç edildikten sonra önce su yun yanına gittim. Ona olanları anlattım. Gerçek görevimide ilk önce kızdı. Ama çok üzgün olduğum için fazla bişey diyemedi. Annemin yanına gittim. Beni görünce her zamanki gibi yine bayıldı.
Feyzullah:Anne ben sana bişey dicem.
Annesi: de feyzom
Feyzullah:anne biz ihraç edildik.
Annesi: ne? Nasıl?
Feyzullah: anne ban aslında jandarma turizim değil bomba tahrik uzmanıyım.çolak denilen adamıda biz yakaladık.
O sırada annesi şok olmuştur.feyzullah olanları anlatır.
Annesi sadece üzgün bi şekilde ona bakar. Ve olayları babasına anlatır.ailesine bakmak zorunda olduğu için o da iş aramaya koyulur.

         Yazım yanlışları olduysa özür
                           Dilerim.

yeniden doğusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin