Ateş den
Kendimden de daha çok sevdiği şeyleri aynı gün içinde kaybetmiştim.
Tüm hayatımı ona adadığım şey askerliğim elimden gitmişti. Mahkemeye gitmeyi düşünmüştüm ama yavuz komutanım kızdı. O yüzden hiç bişey yapmadık. Sadece dediklerini yaptık. Dedikleri ise üniformanızla vedalaşın. Vedalaştık. Keşanlı intihar etmeye kalktı. Biz engelledik. Yapıcak bi şey yoktu. Üniformam la vedalaşırken nazlı geldi.
Ateş: NAZLI?
Nazlı: Artık asker olmadığın için bende kalan şeyini alabilirsin.
Ateş: ...
Nazlı tokat attı ve odadan çıktı.Bense yere çöktüm ve öylece oturdum. Keşanlının yaptığı şey aklıma yattı. Intihar etmeye karar verdim. Hem keşanlı gibi önleyemezlerdide. Çünkü anlamazlardı. Alayın çatısına çıktım. Bu saatte de kimseler yoktu . Kenara kadar yanaştım. Tek adımımla herşey bitecekti. Gözlerimi kapatım. Tam adım atıyordumki arkamdan bi ses geldi. Arkama bi döndüm arkamdaki keşanlıydi.
Keşanlı: Aga sen napıyon burda?
Ateş: Esas sen ne yapıyon beni takıp mı ediyon?
Keşanlı: Ne takip etmesi oğlum ben buraya atlamaya geldim. Asıl sen napıyon
Ateş: Saçmalama oğlum atlamıcaksın.
Keşanlı:sen ne yapıyon burada
Ateş:ııııııIIIIII atlamaya geldim
Keşanlı: eee süper o zaman demek beraber ölcez. Olmaz yaaa dur önce ben atlıcam.
Ateş: allah'ın delisi
Keşanlı da kenara yaklaşır ki tam atlıcakken ateş diye bi ses geldi ses nazlıdandı. Keşanlı o sırada atlıyoduki tuttum.
Keşanlı:Napıyon oğlum niye tutuyon
Ateş: dur bi
Nazlı: ateş napıyorsun ya
Keşanlı : Eee atlıyoz
Nazlı :neee
Keşanlı :ne var bunda yaa
Nazlı : Ateş atlayamazsın ben seni çok seviyorum bırakma beni
Bu dediklerini erdem yarbay duymuştu.
Ateş: Bende seni seviyorum
E.y.:nee
Ateş atlamaktan vazgeçmişti ama keşanlı hala atlıcaktı.