☺️

6 2 0
                                    

Hediye paketi gibi giyinmeyi sevmeyen,otobüs, minibüs, ve diğer tüm büs'lü araçlarda büyükler kaldırmasın diye herşeyi yapabilen, alışveriş merkezi gibi yerlerde tuvalete girdiğinde suyu açan, biri sürekli sana baktığında ne bakıyosun lan? diye sormak isteyipte bir türlü soramayan, yanında biri olunca facenin f sinden bile bahsetmeyen, ama o gidince facenin dibini vuran, kankalarını satmayan,okulda saçını topla, eteğini aşağı indir, ver o cep telefonunu! diyen hocalara 'Cellat' diyen, kantinde asla sıraya girmeyen, törende rahat durmayan, sınava dualarla girip küfürlerle çıkan, arkadaşı cins bi hareket yapınca kopan, apartmandaki sensörlü lambayı yakmak için Afrikanın yerel dansını yapan, yastığın soğuk tarafında yatan, vantilatörün karşısına geçip ağaaağa diye ağzını açan, izdivaç programlarında ml ml oynayanlara kopan, doğum günü pastalarının içine düşmek ve birdaha çıkmak istemeyen,yarın sınavı olmasına rağmen hala bilgisayar başında olan, telefonun şarjı bitmesine rağmen hala şarja takmıyan, bi arkadaşınladerste gözgöze gelip uzun süre baktıktan sonra birlikte gülme krizine giren, lamba ışığını açık ile kapalı arasında dengede tutmaya çalışan, buzdolabının ışığının kapanıp kapanmadığını öğrenmek için buzdolabının kapağını yavaşça kapatan, odaya girip niye girdiğini unutan, odadan çıkıncada niye gittiğini hatırlayan, ve bunlardan en az bir tanesini bile okuyunca gülümseyip aynı ben =) diyen bir kişiliksen bi çayımı içmelisin bence :)

Komedi DükkanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin