mangekyou sharingan - partea II

109 11 7
                                    

Dimineața mă trezesc și încep să mă schimb de pijamale,îmi iau o guma în gură și încep sa îmi pieptăn părul.Dupa puțin timp,se trezește și tata:
-Neata!
-Neața,cum ai dormit?
-Binișor tu?
- Bine.
-Ahhh!spun punându-mi mână la ochi.
-Sarada!Ești bine??Ai pățit ceva?
-Ochii......Mă dor îngrozitor.
-Lasă-mă să văd!Spune tata aplecându-se să mă vadă.
-Mi-a trecut,sunt în regulă,poți sa te duci înapoi,sunt bine serios!
-Sarada, nu mă minți! Spune tata răstindu-se la mine.
-Nu mint,serios mi-a trecut!
-În regulă,dar dacă e o problemă oricât de mică îmi spui da?
-Am înțeles.
-Pot să te pieptăn eu,te rog?
-De ce?
-Păi,vreau să îmi creez amintiri cu tine dacă mă lași!
-În regulă,hai.spun oftând iar tata ia peria de jos și începe să mi-o treacă prin păr.
După jumătate de oră,sunt pieptănate și imbrăcată în hainele mele și ies din cort cu tata urmându-mă:
-Neata,băieții!
-Neața ce faci?
-Bine voi?
-Ne-am trezit și noi.
-Echipă 7 dezmortirea și hai la drum.
-Înțeles.
Pe drum,tata ne explică ce sa facem mai ales mie ca zice el "O Uchiha trebuie să știe de toate".Ajunși la destinație ne punem fiecare în copacul lui eu cu tata îl împart.
Spre seară vedem și ținta și începem să îl atacam,dar el mă ataca numai pe mine și nu înțeleg de ce....
-Sarada Uchiha coboară,dacă vrei ca ei să trăiască!
-Nu îl asculta.spune tata și își scoate sabia
-Sau sa iti zic Uma?
-Uma??Sarada ce se întâmplă? ?Spune Boruto.
-Uma jos astfel îi omor!
-Sarada.....-Boruto.
Cobor jos din copac și îi văd pe Raidara și Irodan:
-Nu te-am mai văzut de mult dulceață,dar ce s-a întâmplat cu părul tău?
-L-am vopsit și m-am tuns ce nu îmi stă bine?
-Arăți oribil unde e parul tău albastru Îți stătea mult mai bine cu el.....Acum să trecem la adevărata treaba,Sarada am sa iti spun un secret Bine păstrat de care trebuie sa știi!
-Spune-l
-Tatăl tău, Hokagele,mama ta și toți ceilalți plănuiesc să te distrugă!Am aflat asta întâmplător plus ca trebuia sa știi, tatăl tău si mama ta nu te iubesc deloc și plănuiesc sa te omoare așa cum plănuiesc să facă cu mine și Raidara.De aia ne-am revoltat noi,nu puteam să te lăsăm să mori!
Uite cei de față aici te urăsc mai ales Boruto și Mistuki.Mama ta nu te-a iubit de când te-a nascut și te-a văzut.Asa și tatăl tău și Hokagele.Iar tu i-ai crezut atunci și ai plecat de lângă noi.Ai fost o fraieră,că ai plecat și ai renunțat la destinul tău de a fi Uma.Avem nevoie de tine pentru razbunarea noastră,tu ești Uma fiica lui Ursula și conducătoarea noastră și oricum să fii Hokage o prostie nu înțeleg ce rezolvi fiind așa. Am auzit o discuție intre tatăl tău și Hokage despre moartea ta,dacă vrei ti-o rezum:ei vroiau cu Bagheta să îți ia ckacra prin somn și tu oricum ai fi murit și mama ta spunea să îi mintă pe toți că ai avut probleme cu inima și ai murit având infarct."Zici ca te iubesc dar nu-i așa,uite asta e adevărată lor față!Ce zici?Ni te alături?
-Minți, ei nu ar face aşa ceva mai ales mie,mă iubesc prea mult că să-mi facă asta!spun traumatizată de ce am auzit și după începe o durere acută a ochilor.
-Nu mint deloc,te-am mințit eu vreodată??Sarada ai dezvoltat mangekyou sharingan?
-Nu de ce?
-Ești pe cale sa îl deblochezi! Și se pare ca ai și reușit!Spune el uitandu-se țintă spre ochii mei din care au început să îmi curgă sânge.
-Nu,nu pot să fac asta!!!
-Deja s-a întâmplat! Bucurate căci ai devenit foarte puternică!
-Ahhh,la naiba!
-Hai Sarada îndeplinește destinul care iti este scris și devino Uma înapoi.
-Deci de aia tata era dur cu mine iar mama zâmbea mereu.......NENOROCITILOR!spun apărându-mi în ochii mangekyou sharinganul.

visul Saradei UchihaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum