În prima zi de iarnă,mă trezesc și văd ca a nins împrejurul curții noastre așa ca mă scol și mă îmbrac cu un pulover negru si o pereche de pantaloni albastri cobor jos,și mă duc jos unde îmi vad părinții acoperiți cu o pătură și dormind lângă șemineul încă pornit.
Îmi iau cizmele și ies afară unde încep să o arunc în sus bucurându-mă de fulgii care cădeau pe față mea.
Mă joc tot așa și când mă întorc îmi văd părinții cu o camera de filmat in mana:
-Mama,tata nu!spun acoperindu-mi fata cu fularul.
-Hai,Sarada ieșea frumos.spune tata uitându-se la mine.
-Nu nu ieșea.spun rosind puternic.
-Hai.....Te rog obrăjori.
-Nu mă las filmată!spun și dau cu un bulgăre în ei.
-Să vezi ce iti fac,fato!Spune tata și îmi da și el un bulgare direct în ochelari.
Începem să ne batem cu zăpadă dar bineînțeles câștiga tata.
Mama rade de noi dar tata ia un bulgare și da în ea dar ea nu se lasă nimerită și fuge în casă tata după ea.Eu mai stau pe afară plimbându-mă și îmi văd prietenii venind spre mine:
-Ai văzut că a nins?
-Da....Ce frumos e!Îmi place zăpada dar mai mult primăvara.
-E un pic mai frig dar merge!spun luând un bulgare și dând în Mitsuki.
-N-ai făcut asta......
-Ba!spun fugind.
Începem să ne batem cu zăpadă cu toții cu zăpadă,eu fiind în avantaj și când mă întorc o văd pe mama zâmbind în tocul usii:
-Copii,văd că vă distrați,dar sper să nu răciți ca astfel schimbăm foaia.spune ea râzând.
-Înțeles,doamna Uchiha!
-Haideti în casă v-am făcut ciocolată caldă pentru toți!
-Hai.
Intrăm în casă ne descăltăm la ușă și îl vedem pe tata un bucătărie,bând și el una.
-Bună ziua domnule Uchiha!spun toți.
-Bună, bună copii haideti!Spune el.
Ne punem pe scaune si bem dar si discutam despre misiuni și tata se pune lângă mine aprobând.
Ei pleacă și strâns cănile și le spăl apoi îi anunț că mă duc să mă plimb,ei spunând-i să nu vin târziu.
Ies pe poarta si o iau spre oraș si de acolo spre restaurantul cu ramen.
Mă așez la masă,și comand apoi aștept comanda.Dupa 10-20 de minute văd o chelneriță foarte drăgută aducându-mi ramenul și îi mulțumesc.
Încep să mă mănânc dar simt pe cineva punându-se lângă mine:
-Bună. .....Sarada... Când mă întorc dau de Boruto.
-Buna....spun speriată.
-Putem vorbi?
-Nu cred că avem ce sa vorbim!Sincer nu speram să te văd vorbim cu mine după ce mi-ai făcut!
-Dar eram beat,Sarada nu am vrut!Spune el în șoaptă apropindu - se de mine.
-Stai departe altfel tip si spun tuturor ce nenorocit ești!îl ameninț.
-Eu vreau să lămurim asta atâta tot!
-Să lămurești?Nu ai ce să lămurești din punct ce deja ti-ai terminat "opera de artă".spun punându-mi bolul pe tejghea și ridicându-mă de pe scaun.
El mă urmărește și mă duc spre casă și vreau sa îmi plătesc nota dar el plătește înaintea mea.Ies din restaurant dar el este pe urmele mele apoi sunt lipită de un perete iar el tinand mâinile deoparte și alta că să nu pot scăpa.Il pocnesc pese față și dau să plec dar el mă prinde de mână:
-Te rog,hai să clarificam situația,te rog atât îți cer!
-De ce as vrea asta?
-Trebuie să îți explic ce mi s-a întâmplat în noaptea aceea!Te rog!Simt că am fost pus într-o iluzie ceva gen și nu m-am mai putut controla.
-Mergem în parc acolo vom discuta dar am o condiție îmi vei spune tot adevărul dacă vrei să mai ai de a face cu mine și dacă mă minți nu o să mă mai vezi niciodată plus că o să-i zic si Hokagelui să vedem și părerea lui,s-a înțeles?
-Categoric.
Ajungem în parc și ne punem pe o bancă și începe discutia:
-În seara ceea la bal,adevărat eram cu ea și știu că mi-a dat ceva de băut apoi nu am mai știut de mine,și mi-a spus să îți fac ție rău.Pe la mijlocul balului,ea m-a înbatat,și a spus să te violez.Stiu că i-am spus nu iar ea s-a enervat apoi,ea s-a sărutat și culcat cu un tip chiar în camera unde stătea eu și nu știu cum am fost si eu prins de dorința asta,apoi am venit peste tine și s-a întâmplat chestia.Eu doar vroiam să mă răzbun pe ea,dar am ajuns să îți fac ție rău și asta mă dezgustă.
Eu nu vroiam să îți fac asta dar băutură care mi-a dat-o ea m-a făcut să îmi pierd controlul.
-Aa...Deci vroiai să îți găsești o curva?Adică eu semăn cu o curva ieftină ca ea?
-Ai înțeles gresit,eu doar vroiam să mă răzbun pe ea și la asta vroiam tu să mă ajuți chiar când am intrat în camera ta vroiam să îți spun dar cuvintele mi s-au blocat în gat și după nu am mai putut gândi defel.
-Nu știu de ce nu mă mira din vedere ce tu ai ales-o pe ea în locul meu și fără să îmi spui în față ca nu mă mai iubești ,era mai ușor si nimeni nu suferea stai calm,dar faptul a fost consumat,ceea ce îmi rămâne de făcut este să trec peste.......dacă pot! Asta-i tot?
-Da.....Dar vreau să îmi spui o chestie?Mă mai iubești?Sincer vreau s-o aud,ca să știu dacă ne vedem fiecare de viețile lor,sau nu te mai stresez.
-Boruto.......E greu.....Nu sunt pregătită nu stiu te-am iubit înainte,nu pot să spun că nici acum nu te-as iubi dar în momentul ăsta te văd ca un prieten nimic mai mult!Scuze dar nu sunt pregătită pentru o relație momentan și nu mai vreau să trec prin ce am trecut.
-Înțeleg.....Pai eu am plecat,ramai cu bine prieteno ne vedem!Spune plecând.
-Pa.spun si mă ridic de pe bancă dar văd o cutiuță și când o deschid văd un lănțișor de argint cu un îngeraș și o scrisoare langă
Iau pachetul și plec spre casa,dar mă mai opresc la lac si mă pun lângă el gandindu-mă ce voi face în continuare.
După jumătate de oră,întunericul se lasă iar eu intru pe poarta casei și apoi în casă,unde căldura mă întâmpină.Urc sus și aud din camera lor niște sunete.....Mmm au treaba să nu-i deranjez.Intru în camera și fug prima data la baie și îmi fac un dus,ma schimb în pijamale,apoi iau pachetul lui Boruto și încep sa citesc scrisoarea:
"Drăgă Sarada,ai dreptate să mă urăști pentru ce ti-am făcut,și eu am la fel mă urăsc ca am renunțat la tine și la iubirea noastra,sunt un bou dar știu că aceste cuvinte nu vor schimba nimic.Inco dată îmi cer scuze și vreau să spun că dacă vrei să vorbești cu cineva voi fi aici sa te ascult ca prieten pentru ca știu ca iubit nu mai am nicio șansă!De acum încolo ne vom vedea de viețile noastre!
Te-am iubit mult îngeraș!!
Cu drag,Boruto.
Încep să plâng,la gândul ca ea mereu s-a băgat în relația noastră și la faptul că am renunțat să îl iubesc dar știu că el va găsi pe cineva mult mai bună ca mine.
Mă liniștește și ascund scrisoarea intre tricouri în șifonier și iau lanțul și mi-l pun la gât apoi pun capul pe perna si adorm cu lacrimi în ochi.
CITEȘTI
visul Saradei Uchiha
FanfictionVisul ei e sa ajungă Hogake,dar mulți i se pun,în cale. Mulți dușmani vor sa nu ajungă pe tronul Konohăi drept Hogake, i se pun bete în roate, moartea unor buni prieteni , bătăliile prin care trece ca să salveze ce are mai drag,suferința,discrim...