V autě je vše dovoleno

22.7K 160 9
                                    

Nešlo odolat těm modrozeleným očím, které se na mě omluvně koukaly.Se značným pobavením jsem se mu představila i já a ihned jsem mu začala vysvětlovat, že opravdu nemám ráda, když na někoho musím čekat. Po mém výstupu se naopak začal usmívat on a snažil se mi vysvětlit,že mou vesnici najít je opravdu umění.Dala jsem mu za pravdu, protože mám sama kolikrát problém trefit správnou odbočku a začali jsme vymýšlet co bychom podnikli.
Rozhodli jsme se, že prostě sedneme do auta a peojedeme se. Hned přiskočil ke svému autu a otevřel mi dveře. Když jsem nasedla tak je zamnou opatrně zavřel a šel si sám nastoupit.
Hodiny ubíhaly a my jsme si povídali jako kdybychom se znali hromadu let. Bylo mi a ním neskutečně dobře. Po dlouhé době mě někdo poslouchal a přišlo mi,že mu můžu říct cokoliv. Oba jsme byli kuřáci a u něj v autě jsem podle jeho slov měla vše dovoleno. Tak jsem si zapálila a hned při prvním odklepnutí mi popel spadl na kalhoty.Jak jinak samozřejmě. Dominik si toho všiml a hned mi začal popel oprašovat ze stehna,ruku tam však nechal. Nějak jsem tomu nevěnovala pozornost,dokud se nepřipomenul tím, že mi stehno lehce zmáčkl.To už nešlo dál ignorovat,proto jsem položila svou ruku na tu jeho a v si chvíli se zdálo,že je konečně spokojený. Někdy mi trošku trvá, než mi dojdou okolnosti.Už jsme jeli opravdu dlouho, šlo vidět jak má napnuté ruce,tak jsem navrhla jestli si nechce odpočinout.Souhlasil a zastavili jsme na odpočívadle u lesa,kde projede auto možná tak jednou za rok.Rozhodli jsme se, že si pustíme na telefonu nějaký film. Ve předu bylo docela málo místa a telefon byl umístěný tak,že jsem na něj moc neviděla.Dominik navrhl,že bychom si mohli sednout dozadu a uvidíme tak oba. Přesunuli jsme se tedy na zadní sedačky.Místa tam bylo opravdu hodně, opěrka na hlavu byla příliš vysoko a nebo jsem prostě moc malá,nešlo mi si pohodlně sednout. Zeptala jsem se ho jestli by vadilo, kdybych si opřela hlavu o jeho rameno. Instinktivně mi dal ruku kolem ramen, přitiskl si mě k sobě a řekl s úsměvem, že mám přeci v jeho autě vše dovoleno.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 26, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vše dovoleno Kde žijí příběhy. Začni objevovat