Bu Nereden Çıktı?

538 20 2
                                    

Yavaş yavaş rahatlamaya çalışırken biraz uyumam gerektiğine karar verdim.Ah bu rüyadan ayrılamam o mükemmel Porsche benim mi? Aman Tanrım renge,kapısına,motoruna bak.Immm tam istediğim gibi beyaz,spor,tek kapılı bir Porsche... Tam da hayalimdeki gibi.

Efe'nin gülüşüyle güzel rüyamdan ayrıldım.

Efe'ye dönüp "Lanet olsun dünyanın en güzel arabasını görüyordum.Efe ne bok yediğini zannediyorsun!" diye cırladım.Efe ise daha çok gülmeye başladı ve gülüşlerinin arasından "Can'a bak." dedi.Bu çocuk yine ne saçmalıyor.

"Can" diye seslendim.Yanıma baktığımda,lanet olası bu çocuk yine nereye kayboldu."Bir saniye oturamıyor mu bu çocuk?Offf" diye mırıldandıktan sonra ayağa kalktım ve kafamı kaldırmamla "O çiyanın ne işi var Can'ın yanında?Can'ın eli niye o kızın omzunda?".Bu görüntüyle anında Can'ın yanına gittim ve "Can gel buraya." diye kısık mam kendimce etkili bir sesle seslendim.Fakat elde ettiğim görüntü  Can'ın daha çok gülmesi ve "Masl bizi rahat bıraksana hadi." diye seslenmesi oldu.O kız yani yanındaki o çirkin sarı çiyan Nilay ise bana dönüp "Yine kaybettin Masal." diye sırıttı.Can anlamamış fakat takmamış bir tavırla devam etti.

Ne?

Bir saniye...

O kız bana ne dedi?

Saçını yolarım bu sürtüğün.

12 Yıl Önce

Bu çocuktan tam 3 aydır hoşlanıyorum.Daha 6 yaşındayız ama bu çocuk gerçekten çok tatlı."Barış" ismi bile bir ayrı güzel.Bugün pikniğe gidicez.Kreşimizdeki öğretmenler bize sevdiğimiz yiyecekleri getirmemizi söylediler.Oysa benim aklımda tek bir soru vardı."Barış gelecek mi?"Ve bingo kreşin kapısından açık kahverengi saçlarıyla içeri bütün yakışıklılığıyla girdi.Evet tahmin ettiğiniz gibi Barış.Bir dakika arkasındaki Nilay mı?Bu kızı sürekli görmek zorunda mıyım?O da benim gibi Barış'tan hoşlanıyor galiba.Ama bu kız onu üzer.Daha şimdiden bütün kreşle çıkmıştı bile.Barış'ı ondan korumalıyım.Pikniğe gelmiştik herkes top oynuyordu bense özenle serdiğim kırmızı beyazlı kareli örtüme oturmuş Elif diye bir kız ile konuşuyordum.Tabiki de Barış'ın futbol oynamasını da izliyordum.Birden bana doğru gelmeye başladı Aman Tanrım anlamış mıydı yoksa ?Utançtan kıpkırmızı olurken Barış Elif'e "Elif Masal ile konuşmam lazım gider misin?" dedi.Elif hemen kalkıp gitti.Barış tam söze başlayacaktı ki Nilay Barış'ın dudaklarına yapıştı.Bana dönerek "Masal haberin var mı?Barışla çıkmaya başladık." O anda saçını başını yolmak istedim.Barış'a baktığım da kafasını başka yöne çevirdi.Ağlamamak için kendimi zor tuttum.Sonra kalkıp gittim.

Şimdiki Zaman

Eski anıları hatırlayınca saldırma isteğim daha da alevlendi.Yanlarına gitmemek için kendimi zor tutuyordum.Nilay konuşma arasında bana baka baka Can'ı öptü.Bu hareket sabrımı taşıran son damla oldu.Nilay'ın üstüne uçtum.Saçlarını yolmaya başladım Belimde birden fazla el beni geriye çekiyordu.Nilay'ın çığlıklarını duydukça saçlarını daha da çok çektim.Bu kız yaptığı her hareketiyle beni gıcık etmeyi başarıyor.Nasıl yapıyor bilmiyorum ama yapıyor işte.Elimi havaya kaldırıp tam gözüne yumruğumu indirecektim ki Can elimi tutup "Sen ne yaptığını zannediyorsun Masal!" dedi.Nilay Can'a sarılarak "Can koru  beni." demesiyle bir daha saldırmam bir oldu."İşte şimdi işin bitti sürtük!!!" diyerek saçından tutup yere fırlattım."Bütün sevgililerimi çaldın şimdi sıra arkadaşlarıma mı geldi?" dememle Can 2 adım geriledi.Bende zar zor olsa da Nilay'ı bıraktım.Gidip yerime oturup Efe'nin omzuna yattım.2 dk sonra omzumda bir el hissettim.Yanıma baktığımda Can en sevimli yüz ifadesini takınmış bana bakıyordu."Özür dilerim bitanem o sürtüğün Nilay olduğunu bilmiyordum.Çok özür dilerim beni affedebilecek misin şebeğim.".Bana genelde şebeğim der ya da özür dilemek istediği zaman böyle der.Ama kızamıyorum bu şebeğe.Yerimden kalkıp Can'a sarıldım.Hala özür mü diliyor yoksa bana mı öyle geliyor?Bu çocukları çok seviyorum...

Can'ın Ağzından

"Bütün sevgililerimi çaldın şimdi sıra arkadaşlarıma mı geldi?".Bu cümle beynim de yankılanırken jeton düştü.Bu Nilay onu üzen Nilay mıydı?Vay sürtük.Ben bunu Masal'a nasıl yapabildim?Bunları düşünürken 2 adım geriye çekildim.Daha sonraysa Masal'ın yanına gittim.O bana kıyamaz zaten hemen barıştık.Uçak indiğinde Masal çoktan uyumuştu.Efe'ye dönüp "Masal'ı ben alırım sen valizleri hallet." dedim ve Masal'ı kucakladım.Bir an uyanacakmış gibi olsa da kollarını boynuma sarıp uyumaya devam etti.Önce Masal'ı evine bıraktık sonra da biz evlere dağıldık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benden Uzak Dur !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin