Αγαπη με τους ΒΡΙΚΟΛΑΚΕς

621 15 8
                                    

Αγαπημενο μου Ημερολογιο ,

Ειμαι τοσο φοβισμενη , που δεν μπορω να κρατησω καλα καλα ουτε το στιλο . Ετσι , κολλαω το ενα γραμμα με το αλλο , διχως να ανασηκωνω καθολου το χερι που γραφει , γιατι μ'αυτο τον τροπο νιωθω οτι ελεγχω καλυτερα την κατασταση .

Με ρωτας τι φοβαμε. Οταν ομως σου απανταω '' τον Ζεην '' , εσυ δε με πιστευεις . Κανεις , πραγματι , δεν μπορει να το πιστεψει , ειδικα αν ειχε δει εμας τους δυο , τον Ζεην και εμενα θελω να πω , λιγες μερες νωριτερα . Για να καταλαβεις ομως τι εννοω , πρεπει να σου πω καποια πραγματα.

Σιγουρα εχεις ακουσει τη φραση >> Ολα τα στοιχηματα ακυρωνονται << .

Αυτη η φραση σημαινει οτι μπορει να συμβει κατι, οτιδηποτε- κυριολεκτικα οτιδηποτε!! Και τοτε, ακομη κι αν καποιος εχει δεχτει στοιχηματα - στηριγμενος βεβαιως σε πιθανοτητες , οπωσ ειναι φυσικο-, ειναι υποχρεωμενος να επιιστεψει τα χρηματα σ αυτουσ που στοιχηματισαν. Γιατι εχει προκυψει ενας ασταθμητος παραγοντας , και κανενας πλεον δεν μπορει να υπολογισει τιςπιθανοτητες , ωστε να δεχτει στοιχηματα.

Σ' αυτην ακριβως την κατασταση βρισκομαι κι εγω . Για αυτο νιωθω το σφυροκοπημα της καρδιας μου στο λαιμο , στο κεφαλι , στα αυτια και στις ακρες των δαχτυλων μου.

>> ολα τα στοιχηματα ακυρωνονται ... <<

Βλεπεις τα γραμματα μου ποσο ακαταστατα ειναι ? Λες να τραμουν ετσι και τα χερια μου οταν θα μπω εκει μεσα για να τον δω ?? Μπορει να μου πεσει ο δισκος . Μπορει να τον ενοχλησω. Μπορει να συμβει οτιδηποτε!

Αλλα δε σ το εξηγω σωστα ολο αυτο που συμβαινει .Επρεπε πρωτα να σου πω οτι ο Ζεην , ο Νιαλλ , ο Λουις , Χαρρη . ο Λιαμ , η Μπελλ, η Αλισσια και εγω επιστρεψαμε. Πηγαμε στη Σκοτεινη διασταση ξαναγυρισαμε,φερνοντας πισω μια ατρομπαλα και την Στεφανη!

Η Στεφανη πηγε εκει γιατι την ξεγελασαν οι δυο αδερφες κιτσουνε , δηλαδη οι σατανικες αλεπουδες -πνευματα , η Ροξη και η Αναστασια . Της ειχαν υποσχεθει οτι , αν πηγαινε στην Σκοτεινη Διασταση , θα την λυτρωναν απο την καταρα του βρικολακα και θα γινοταν ανθρωπος .

Ομως της ειπαν ψεματα !!

Την παρατησαν απλως σε μια βρομερη φυλακη , χωρις τροφη, χωρις φως , χωρις καμοα ζεστασια ... κι εκεινη ειχε φτασει στο χειλος του θανατου .

Αλλα Ζεην- τοτε ηταν βρικολακας δυνατος , πολυ διαφορετικος απ'ο,τι ειναι τωρα - συμφωνησε να προσπαθησουμε να βρουμε την Στεφανη και να ειναι αυτη ο οδηγος μας. Και... Οχ! Δεν μπορω καν να σου περιγραψω τη Σκοτεινη Διασταση. Αλλα η ουσια ειναι οτι βρηκαμε τελικα την Στεφανη , αφου βρηκαμε πρωτα το διπλο αλεπουδισιο κλειδι που χρειαζομασταν για να την απελευθερωσουμε.

Ηταν σαν σκελετος, η καημενη . Την βγαλαμε απο τη φυλακη πανω στο αχυριστρωμα της, που αργοτερα ο Χαρρη το εκαψε , γιατι ηταν γεματος ανατριχιαστικα,ερπαντα ζωυφια.Εκεινη τη νυχτα τησ καναμε μπανιο , την βαλαμε στο κρεβατι... και μετα την παϊσαμε. Ναι , με το αιμα μας ! Του δωσαμε αιμα ολοι οι ανθρωποι , με εξαιρεση την κυρια Φλαουρς , η οποια εφτιαχνε καταπλασματα για να τα βαλει στα σημεια του κορμιου του πουυ τα οστα ηταν ετοιμα να τρυπησουν το δερμα του.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 04, 2014 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Αγαπη με τους ΒΡΙΚΟΛΑΚΕςOnde histórias criam vida. Descubra agora