H 1

30 4 0
                                    

Na de les loop ik langzaam naar mijn kluisje. Dan worden mijn gedachtes verstoord. "VICI!!!!!" gillen mijn 2 beste vriendinnen hard door de gangen. Ik kijk ze verbaast aan ook al doen ze dit altijd als ze me zien. Lachend komen ze op me afrennen. "Dus hoe gaat het tussen jou en Ian?" Vraagt Luna, zij zit samen met mij bij Nederlands waar dus de jongen werd aangekondigd. "Wat, oh de nieuwe heet dus Ian" stamel ik. "Ooooooh my god!!!!!! Je vind hem leuk!!!!!!" Gilt Senna keihard door de gangen waardoor iedereen ineens naar mij kijkt, ik geef haar een dodelijke blik. "Ja Sorry hoor maar je hebt al super lang geen vriendje gehad!" "Komt dat door je weet wel" vraagt nu Luna weer. "Hou je bek" zeg ik tegen haar en ik voel tranen opwellen. Gekwetst kijkt ze me aan en zegt "ik dacht dat je er wel over heen zou zijn, het was echt niet gemeen bedoeld". Ik trek haar in een knuffel. Na twee lesuren is het pauze ik loop naar de vaste tafel van mij en men best friends. Ik zie dat er eerste klassertjes aan zitten en kom op ze aflopen "die tafel is bezet dus oprotten" zeg ik en geef ze een dodelijke blik. Ze staan op behalve  één meisje, ze zegt "je kan het ook gewoon vragen hoor, dan was ik ook weggegaan". Teleurgesteld kijkt ze me aan. Daar had ze een punt, ik voel me meteen schuldig. Ik roep nog sorry maar ze maakt een wegwuifent gebaar met haar hand. Was dat bedoeld als 'het is oké' of 'tja je hebt het al verkloot' om het laatste moetst ik lachen omdat ik dat niet uit haar mond verwacht. Dan komen eindelijk Luna en Senna naar me toe. "Hey badgirl, zat je weer eerste klassers te pesten?" Vraagt Luna lachend aan me. "Een beetje" zeg ik met een geforceerde glimlach. We gaan zitten en even later komt Jack, onze gay best friend, naast ons zitten. "Hey Jack" zeg ik. Als hij me aankijkt heeft hij meteen door dat er wat ik en kijkt me bezorgd aan. "Wat is er meid?" Vraagt hij. Ik geef hem het teken dat het niets is en eet mijn broodje verder op. Opgegeven moment sta ik op en zeg "ik ga alvast naar gym ok?" De rest knikt en ik loop naar de kleedkamers. Gym hebben we altijd met zijn vieren dus dat is altijd heel gezellig. Ik trek een kort broekje aan en een een sport croptop. Als ik de veters van mijn witte nikes vast heb gemaakt pak ik mijn telefoon. Ik scroll door mijn berichten en zie een bericht van me moeder.

Mam❤:  Hey lieverd je vader en ik zijn op zakenreis naar Los Angeles voor een maand het spijt me heel erg dat ik je niet gedag kon zeggen. Nodig je vrienden anders uit voor een sleep over. X

Vic❤:Hey mam, het is oké.


Het doet me pijn om te zien dat ik geen bericht heb van mijn vader, maar ja hij heeft altijd meer gehouden van mijn tweelingbroer Winston.
Winston en ik kunnen ondanks paps voorkeur heel goed met elkaar opschieten. Wat jammer is, is dat hij op een andere school zit. Van hem heb ik wel wat berichten.

Winsie🐷: hey!
Winsie🐷: hoe gaat het?
Winsie🐷: zullen we na school afspreken? Ik heb op je rooster gekeken en we zijn zelfde uur uit. LOVE YOU.🐼

Vic🐼: hai! Goed hoor, met jou? Ja sure laten we afspreken bij Bagels and Beans. Xxx💖

Winsie🐷: ok is goed. Met mij gaat het ook goed.😂

_______________________________________
Hey! Wie zou je weet wel zijn waar Victoria zo emotioneel van word?
Ik ga proberen elke dag een hoofdstuk te schrijven maar ik weet niet of het gaat lukken.
XXX me

guys like you (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu