Hoi lezertjes!
Even tussendoor: veel succes op school!
_______________________________________Winston kijkt me geschokt aan "Dus ze vriendinnen hebben het de hele klas door geschreeuwd?!?!" "Ja zoiets ja". "Kijk ik weet dat je er niet over kan praten, het was heftig. Maar het is is op het nippertje niet gebeurd. Vic, je bent veilig nu." Ik kijk hem aan met een betekenisvolle glimlach en denk 'hoe heb ik ooit zo'n lieve broer verdient'.
De volgende dag bleef ik thuis. "Succes op je eerste dag he!" Zeg ik tegen Winston als hij de deur uit wil lopen. "Dank je vic" Glimlacht hij. Als hij weg is ga ik op de bank zitten en kruk me op als een bal. 'Misschien hebben mijn vriendinnen, nou ja ex vriendinnen soort van, wel gelijk. Het is nou eenmaal gebeurd nou net niet. Ik moet het accepteren.' Langzaam open ik mijn mond om de zin te zeggen. En nee dit keer klapt mijn mond niet dicht. "Ik ben bijna verkracht en ik accepteer dat het is gebeurd, ik ben er heel erg tegen maar ja het is nou eenmaal gebeurd." Tevreden ga ik weer normaal zitten. Dan hoor ik ineens 'Ping!' Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een bericht heb van Ian. Vlinders klapwieken hard met hun vleugels in mijn buik.
Ian❤(secret crush): hey Victoria, alles ok? Beterschap. Gonna miss you today!!!Vic🐼: thx Ian!
Omg hij gaat me missen!!!! Omg!!! Hij is echt heel cute! Dan word ik gebeld door Luna. Twijfelend neem ik toch op.
Luna: Vic! Alles oké?!
Ik: wat wil je?
Luna: mijn vriendin terug! Beide zelfs! Senna is helemaal doorgedraaid! Ze laat me jou niet appen of bellen! Ik zit nu op de wc.
Ik: Luna?
Luna: ja?
Ik: het spijt me dat ik er zo moeilijk over deed het is toch net niet gebeurd dus waarom doe ik toch zo?!
Luna: nee, het spijt mij. Ik was echt stom. Vind je het goed als ik nu naar je toe kom?
Ik: je bedoelt dat je gaat spijbelen?!!?
Luna: jij bent nu even belangrijker.
Ik: ahhh thx, natuurlijk kan je komen.
Luna: shit daar is Senna.Ik hoor haar rennen. Dan hoor ik op de achtergrond Senna roepen "je belt haar he? Je belt die baby!"
Tranen beginnen over mijn wangen te lopen. Waarom doet ze zo kut! "Ze is geen baby! Ze heeft het hartstikke moeilijk hoor! Door jou!" Hoor ik Luna naar Senna roepen. "Trut!" Roept Senna haar na. Het voelt alsof die voor ons beide bedoeld was.
Ik: loen? Gaat het?
Luna: ja hoor, die bitch moet gewoon oprotten als ze zo kit gaat doen.
Ik: rustig Luna. Het is oké misschien is er thuis weer iets gebeurd.
Luna: alleen omdat haar moeder een alcoholist is betekent niet dat ze zo tegen ons kan gaan schreeuwen!
Ik: dat is waar. Maar word plz rustig want toen ik boos naar mijn huis liep werd ik bijna overreden. Als Winston er niet was...
Luna: ja ik hoorde het. Winston heeft ons een preek gegeven. Een behoorlijke ook...
Ik: ai. Tot zo.
Luna: tot zo.Als ik de bel hoor ren ik naar de deur. "Hey Luna" "hoi". Ik kijk naar haar gezicht. Ze heeft donkere wallen onder haar ogen en haar wangen zijn nat. "Luna? Alles oké?" Vraag ik haar. "Ja het gaat. Ik heb alleen niet geslapen. Als er ruzie is kan ik dat nooit." Ik geef haar een knuffel.
"Het komt goed." Zeg ik haar. Ze knikt en we lopen de trap op naar mijn kamer. We gaan op mijn bed zitten en opeens krijg ik een idee. "Loen, ik heb een idee, blijf hier." Zeg ik grijnzend. "Oké". Ik loop naar me kast en haal er twee unicorn onsies uit. Eén witte en één roze. Dan ren ik naar Luna. "Unicorn night!!!!" Lachend pakt ze de roze unicorn onsie uit mijn armen en trekt hem aan. Ik trek de witte aan. Unicorn night was iets wat ik al heel lang deed met Luna het was zo'n avond waarop je eigenlijk van alles doet maar wel in unicorn onsie. Luna gaat op mijn bed staan en begint te springen. "I believe I can fly, I believe I can touch the sky." Zingt ze. Lachend ga ok meespringen en Val in "think about it every night and day, Speight my wings and fly away." Dan gaan we samen verder "i believe I can fly, I believe I can touch the sky." Lachend laten we onszelf op het bed vallen. "Hahaha dat was prachtig, zullen we DE SERIE gaan kijken?" Vraagt Luna. Met DE SERIE bedoeld ze my little pony. Ons vaste unicorn night serietje. "Ja geweldig idee!" Dus zitten we even later op de bank my little pony te kijken. Het is best leuk hoor. In het midden van onze 8e aflevering hoor ik de sleutels in het slot. Winston komt binnen en loopt lachend naar ons toe. "Dusss, ik zie dat het weer unicorn night is he?" "Goed gezien" zegt Luna lachend. Dan zet ik mijn puppy ogen op en vraag aan Winston "zou je nog wat m&m's, ships, popcorn en chocola kunne pakken?" En duw alle lege bakjes in zijn handen. "Voor deze ene keer dan mevrouw" Dat zegt hij altijd maar altijd blijft hij ons bedienen. Wat is hij toch geweldig. "Dank je!"Na veel mlp* kijken en eten gaan we naar mijn kamer. "Blijf je slapen?" Vraag ik. "Ja leuk!" Zegt Luna. Even later ligt Luna in de logeerkamer en ik in mijn eigen bed. Dit is toch een leuke dag geworden. Ik hoor ook Winston naar mijn kamer strompelen en als hij voorbij komt zeg ik "slaap lekker Winston".
* mlp is een afkorting voor my little pony.
Hoi! Ik heb dit hoofdstuk geschreven liggend met mijn hoofd en telefoon onder de dekens zodat het niet zo zichtbaar was.😂
Xxx ME
JE LEEST
guys like you (Dutch)
Romance"Victoria!, Let nou eens op!" Hoor ik ineens van voor uit de klas komen. "Huh, wat?" Mompel ik net hard genoeg zodat de leerkracht het hoort. De leerkracht komt op me aflopen, ik moet zeggen dat het er best angstaanjagend uitziet. Ze stopt bij mijn...