-Mama,mi-ai călcat rochiță aia in dungi?! O întreb eu foarte stresata pe mama mea.
-Ce-ai pățit?
-Rachelle mi-a spus sa merg cu ea la petrecerea lui Jhonny..
-Nu te duci nicăieri! Urla mama in urechile mele.
-Crezi ca eu vreau sa ma duc?
-Nu te poate obliga sa mergi.
-Mama,e bff-ul meu,nu e atât de usor sa-i spun asta..
-Acum nu ma miră ca esti toanta..
-Adică?
-Nothing..
-Mbine. Mama uneori e chiar foarte ciudata.
-Btw,unde-s Caroline si Justin?
-In oraş..
-Okey,bye! Strig eu ca sa ma audă. Nu prea cred ca m-a auzit pentru ca eu tocmai am iesit afară din casa.
******************************
In timp ce urcam scările rulante din mall o observ pe Caroline intr-un magazin. Ma îndrept iute spre ea si ii pun mâinile la ochi.
-Ghici cine e! Exclam plina de entuziasm fiindcă am gasit-o.
-Maggie?
-Ai gicit!
-Ce mai faci?
-Bine. Justin unde e? O întreb foarte curioasă. Îmi este chiar foarte dor de el,băiatul langa care imi imaginez toata viața.
-Ne-am despărțit! Îmi răspunde Caroline cu un entuziasm mare in voce. Cum dracu' e fericită stiind ca tocmai a pierdut un baiat perfect?
-Cum adică?
-Justin e un porc,l-am prins sărutand o alta fata fix in fața mea. Nu-mi pare deloc tau ca ne-am despărțit.
-Sarutandu-se? Auzind acesta cuvinte,am fugit direct spre casa cu ochii in lacrimi. "Esti foarte proastă daca te indragostesti de un baiat ca el,un nesimtit care e pus doar după fete!" Poti sa taci si tu măcar 5 minute!? Nu vezi ca sufăr? "Nu vezi ca te certi cu tine?" Am înnebunit,clar am înnebunit.
******************************
-Draga,ce-ai pățit? Te-a părăsit iubitelul? Tatălui meu ii arde chiar in momentul asta de glume. Uneori cred ca lui chiar nu-i pasă de mine,chiar daca ma iubeste enorm.
-Nu...m-am...pălit la sport,da,la sport! Inventez eu repede o minciunica. Sper ca nu-şi va da seama..
-N-ai scoala azi. Sunt chiar foarte proastă când e vorba de minciuni. In clasa I am mintit-o pe profa ca pisica a spart catedra,atunci m-am facut cu o ora la colt..
-Îmi poti spune adevarul? Urăsc când trebuie sa-i marturisesc ceva lui tata,mai ales când e legat de un baiat..
-Nu pot,am treaba! Sper ca Dumnezeu ma poate ierta pentru toate minciunile spuse..
-Okey..*************************
Insfarsit am postat si eu next-ul :)
Va multumesc enorm pentru 1k cititori,nu-mi imaginam ca pot ajunge la atâtea citiri.
Va iubeste gagica voastră,bye :*