Craciunul,srabatoarea adorata de toata lumea. Oameni se aduna in jurul semineului,impodobind bradul cu cei dragi lor,cum faceam si eu anii trecuti... Anul acesta este total diferit,nu doar ca inima mi-a fost franta,dar si despartirea parintilor mei a cauzat o ''trauma''.
Stateam intinsa pe pat,cu ochii tintiti in laptop,cautand niste seriale bune.. Cum stateam eu linistita,uitand pentru o clipa de gandurile care ma macina,tonul de apel se gandeste sa strice tot.
-Alo,cine e la telefon? Raspund plictisita,nu aveam chef de convorbiri in momentul asta..
-Sunt eu,Justin. Graieste persoana de dupa fir. Ma mir de ce a sunat,doar m-a inselat acum mult timp.
-De ce ai sunat? Singura intrebare care mi-a venit in minte,chiar daca mai aveam multe,dar pe moment le-am uitat.
-Am vrut sa-ti urez sarbatori fericite...
-Mi-ai urat,acum eu inchid! Ii spun nervoasa. Dupa atata timp are curajul sa sune si sa-si bata joc de mine.
-Stai,nu inchide! Cum sa nu inchid? El mi-a distrus inima,sfasiindo in mii de bucatele.
-De ce nu as inchide? Tu ti-ai batut joc de mine!
-Stiu,am fost un prost! Acum chiar imi pare rau,tu ai fost persoana care m-a iubit enorm,iar eu ca prostul te-am facut sa suferi.
-Bine ca ti-ai dat seama!
-Ma vei putea ierta?
-Nu stiu...
-Maggie,oricine merita inca o sansa,si iti pot demonstra ca eu o merit.
-Atunci vii la mine. Vom puteam vorbi mai bine in fata.
-Pornesc imediat!
A inchis.. M-am hotarat sa-i acord o noua sansa,doar e iubirea vietii mele.. Daca tot e Craciunul,sa fie in continoare.