Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyandım ve bugün okul var he bu arada ben Melodi Soykan . Yataktan kalkıp banyoya girdim günlük işlerimi hallettim. Hemen aşağıya mutfağa gittim . Annem ve babam işe gitmiş hediye sultan kahvaltımı hazırlamış hemen yedim ve üzerimi değiştirmeye odama çıktım .
Bunları giydim ve hemen evden çıktım.
Porsche binip okula sürdüm. Okula normal bir şekilde girdim. Bahçe boştu 25 dk önce ders başlamıştı. Hemen okula girdim. Bugün ilk ders çatlak selenin dersi !!MATEMATİK!! kadın bana taktı abi tenefüste bile rahat vermiyor. Hemen sınıfa daldım çantamı bırakıp kafamı sıraya gömdüm.
(Selin - ) (Melodi + )
- Melodiiiiiii!! çabuk kalk sen benim sınıfıma nasıl böyle girersinnnn! bide utanmadan uyuyorsun hemen müdürün odasına!!!!!!
+Bende sana ve sınıfına meraklıydım zaten salak
-Çık dışarı !!!
Ve klasik bir gün daha bende bu arada müdürün odasının yolunu tuttum. Kapıyı çalmadan girdim pardon daldım . '' Melodi yine ne oldu:'' dedi kel ve göbekli kendini yakışıklı sanan müdürümüz '' Selin hoca gönderdi .'' dedim '' Melodi bak bir daha ki hatanda seni okuldan atarım bütün okul senden şikayetçi kızım bu böyle olmaz kendine çeki düzen ver artık '' dedi ''tamam hocam bu benim son hatam'' dedim uslu girl ifademi takınarak '' umarım öyle olur melodi'' dedi ''çıkabilir miyim ? '' dedim '' peki çık bakalım ama söz verdin unutma'' dedi ve hemen çıktım kantine indim 5 dk sonra zil çalacak hemen 2 eti karam gurme ve 1 browni 1 su aldım ve banka oturdum bu arada zil çaldı ben elimdekileri bitirdim ve çakımı çıkarıp bankı karalamaya başladım. O sırada bir kız geldi ve arka bahçede kavga olduğunu söyle hemen arka bahçeye gittim sürtük pelin ve çetesi bir kıza karışıyor . Hemen araya girdim '' pelin ne oluyor burada? '' dedim '' sanane karışma sen '' dedi pelin ben sinirlendim pelinin saçını tutup duvara vurmaya başladım çetesi kaçmıştı zaten pelini yüzü kanlı bir şekilde bıraktım çünkü bir çocuk geldi ve müdürün beni çağırdığını söyledi pelinin kulağına eğildim '' bir daha sakın bana ters cevap verme sürtük .'' dedim. Müdürün odasına çıktım bu arada ders zili çaldı kapıyı çalmadan daldım girer girmez müdür ''Melodi kızım ne yapıyorsun sen hani söz vermiştin ben bu şartlar altında seni bu okulda tutamam kovuldun çık dışarı '' dedi ay g*tüm madem kovuldum buna yaparsam bana bir şey diyemez hemen masasını dağıttım ve sınıfa girdim yine çatlak selinin dersi çantamı aldım kapıdan çıkarken beni durdurdu '' sen nereye gidiyosun! '' diye sordu kafasını tutup dizime vurdum 3 kere sonra bıraktım ve okuldan çıktım eve girdim babam gazete okuyo annem telefonla ilgileniyor. Annem hemen sordu tabi '' sen niye eve erken geldin ? '' dedi '' müdür beni okuldan attı '' dedim babam hemen gazeteyi bıraktı ve '' bu kaçıncı okul sana ceza vermenin zamanı geldi erkek lisesine gidiyorsun sen çok olmaya başladın artık '' dedi aha şimdi s*çtım ne erkek lisesi ya üff '' tamam baba'' dedim ve odama çıktım 5 dk sonra annem geldi ve soykan erkek lisesine gideceğimi söyledi '' tamam anneciğim '' dedim en az bana karışamazlar çünkü okul babamın yani benim sayılır :D hemen pjamalarımı giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesinde Kız
Novela Juvenilİstanbul da ki tüm okullardan atılmış asi sadist güzel bir genç kız Korkusuz yakışıklı asi bir erkek Acaba hikayeleri nasıl olacak