Először is, köszönöm szépen EmmaViola_Black-nek a díjat, tényleg sokat jelent. Másodszor pedig: WHAAAT? Én díjat??
Nadeszóval, azt a feladatot kaptam/kaptuk, hogy jellemezzük a hét napjait, mintha emberek lennének. Vágjunk is bele!Hétfő
Hétfő mindig feketében jár, alacsony, még a haja is fekete. De nem is az a lényeg, hogy kívülről hogy néz ki, hanem hogy mit érez. Hétfő szomorú, mert az emberek nagy százaléka nem szereti őt. Néha azon kapja magát, hogy irigy Szombatra, amiért ő olyan népszerű. Pedig Hétfő tele van szeretettel és lehetőségekkel, csak ezt kevesen veszik észre. Hétfő magányos, mert vele senki nem szórakozik olyan jót, mint Péntekkel.
Kedd
Kedd semleges. Szinte láthatatlan. Senki nem foglalkozik vele igazán, de őt ez nem zavarja, sőt, még örül is neki. Nem szeretné, ha foglalkoznának vele. Csak örül, hogy Garfield Hétfőt utálja és nem őt, mert Kedd szereti Garfieldot. Kedd szürke, mint egy kisegér, akiket pedig Garfield köztudottan soha nem kap el.
Szerda
Hol is kezdjem? Szerda jóságos. Szerda mindig támogatja az embereket, mindig eszükbe juttatja, hogy már nincs sok hátra. Szerda furán öltözködik, mindenféle színes dolgokat aggat magára, hogy mindenki felfigyeljen rá. Szerda nem utál senkit, természetéből adódóan képtelen lenne rá.
Csütörtök
Szerda ikertestvére, karöltve ösztönzik tehát az embereket. Ám Csütörtök sokkal lazább, lázadóbb, mint testvére. Kicsi korukban mindenki összekeverte őket, de amióta Csütörtök befestette a haját lilára, már megkülönböztethetőek.
Péntek
Péntek igazi partiarc, esténként hatalmas házibulikat tart, ahol mindenki remekül érzi magát. Néha keresztbe tesz Szombatnak azzal, hogy annyira leitatja a vendégeket, hogy a Szombattal közös programra nem tudnak elmenni, hiszen fáj a fejük. Péntek és Szombat ősellenségek, pedig akár barátok is lehetnének. De nem lesznek.
Szombat
Szombat a legnépszerűbb mindenki közül. Szombat is rendez bulikat, de nem olyan vadakat, mint Péntek. Szombat kiegyensúlyozott, az emberek őt szeretik a legjobban. Szombat gyakran kirándul, piknikezik és soha nem dolgozik.
Vasárnap
Vasárnap a legidősebb és a legbölcsebb. Vasárnap a családjával tölti az idejét, távol a többi embertől. Vasárnap mindig fehérben jár, a haja már őszül, és az évek alatt hosszú szakállat növesztett magának. Ő az, aki megpróbálja kibékíteni egymással a többieket, és megneveli őket, ha arról van szó.
Kérdésem
Van(nak)olyan film(ek)/könyv(ek)/zene(k)/kutyafüle, amik szerinted alul vannak értékelve vagy épp fordítva, túlértékelve? Ha igen, melyek azok és miért?
Igen, csak ez az egy kérdésem van, mert úgy gondolom, ezt viszonylag hosszan ki lehet fejteni.
Ha esetleg nincs ilyen, akkor szabadon döntsétek el, hogy miről írtok.És akiknek a díjat továbbadom:
AliceWright19 - Szükségem van rád
wildgrayson - Hiányzol.
FannyBrandyWise - MálnaIgen, csak három ember, mert őszintén, nem igazán olvasok itt, szóval megragadom az alkalmat, hogy kuncsorogjak néhány jó történetért, amikben elveszhetek. (Erotikus tartalom nem érdekel.)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vár a holnap
RomanceA történetem egy kis olasz faluban, Ravelloban kezdődött - és ami azt illeti, ott is fejeződött be. Itt nagyjából mindenki ismer mindenkit, és ha történik valami, arról másnap már mindenki tud. Nem véletlenül emlegetnek minket a Zene városaként, a m...