•1

178 13 2
                                    

נקודת מבט דרק(ירון);
"אדוני... אני מצטער לבשר לך אך יכול מאוד להיות כי אחיותך אינך עימנו יותר...-" אומר צ'יף, עובדי הנאמן מכל "-אך זאת השערה כמובן וזה רק מפני שאין ברוסיה בנות או נערות תחת שם זה, אני אומר שיכול להיות שהן עשו שינוי שם... או שגם... גם הן נעלמו"
אני לא מאמין למה ששמעתי, אחיותיי שרון ולירון, הן הדבר היחידי שעוד איך שהוא מחזיק אותי שפוי בעולם הזה, ועכשיו... עם הידיעה הזאת אני לא יודע לעוד כמה זמן אוכל להישאר 'שפוי' בערך...
ועכשיו?... עכשיו זה הרגע בו אני מתחרפן, מבפנים,כי מבחוץ?...מבחוץ אני אדיש כרגיל "תודה רבה על המידע צ'יף, אתה יכול לצאת." אני אומר הקולי הנוקשה הוא מהמם ויוצא ישר.
ליבי כואב ואני עומד להתפוצץ, אני מביט אל השעון ורואה כי השעה היא 21:30 ומחליט לצאת ולהשתכר,
אני מתלבש(תמונה):


אני נכנס למועדון
"בלאק אנד וויט    (black and whait)
וקונה לעצמי כוס וודקה אבל לא סתם וודקה אלא משהו חזק,
אחרי 8 כוסות וקנאביס אני מתחיל להרגיש מטושטש, הראש שלי לא במקום,ורק לרגע,לרגע אחד אני מרגיש צלול כשאני רואה אותה את הבחורה הכי יפה שראיתי בחיי, כמובן חוץ מאימי ואחיותיי ואיך אשכח את דודתי, היא עוברת לידי וכל הערפול עובר לי, אני צלול קצת יותר, אבל מספיק כדי להזמין אותה לשתות "היי, מה פרח כמוך עושה במקום כזה נגוע?" אני שואל אותה, טיפש, איזה חסר טאקט!, מי משתמש המשפט הזה?!, "הרבה דברים, לא איתך ובטח שלא לידך", היא אמרה והסתובבה, איך אני אוהב אותן קשות להשגה...
אני ניגש שוב "תגידי פרח, זה כאב?" "מה כאב? לראות אותך?, בטח!, אתה לא מבין כמה שורפות לי העיניים!", כאן התעצבנתי, "ילדה... את יודעת מי אני בכלל?" "כן חמוד, ברור שאני יודעת, דרק,דרק ג'ונס ערס ועבריין צעצוע", היא אמרה, "תגידי מה שתגידי, הכוח בעיר הזאת הוא שלי, אם הייתי רוצה, את הייתי רדופה כבר אם לא בקבר" "אתה חושב שזה אשכרה מזיז לי?, כי אם כן אז תחשוב שוב, כי זה לא, תבין דרק, אני בחיים לא פחדתי ולא אפחד ממך ונקודה!." "את יודעת מה?, בסדר לא בכוח, שימי את זה שאני דרק ג'ונס בצד, לפחות תוכלי לומר לי מה השם שלך?" אני לא יודע למה, אבל משהו בה משגע אותי. "כן, עכשיו אני אפילו אשמח לומר לך את שמי, קוראים לי איימי, איימי מארס, נעים מאוד דרק ג'ונס".

יפות שלי, חזרתי!!!, עם עונה חדשה ומעניינת פי אלף!, אם אהבתן את ג'ייק ומיילי אין סיבה שאת העונה הזאת לא תאהבו, לכל הקוראות החדשות, אני ממליצה לקרוא את העונה הראשונה שאצלי בפרופיל אוהבת המון ותאחלי לנו בהצלחה גם כאן! אוהבת המון עדן😍❤

The Devil - Book 2Where stories live. Discover now