נקודת מבט דרק (ירון);
אני שומע את הטלפון שלי מצלצל ורואה על הצג; "איימ מיי לאב(Eim my LOVE)"
"הלו" עניתי "ד...דרק ז... זה אתה?" היא שאלה בקול שבור, לא הבנתי מה היא מתכוונת... "יפהשלי זה אני מה?" שאלתי "זה שרצח את אוראל ימיני.". היא אומרת ואני קופא "תהיי מוכנה היום בשמונה, צריך לדבר".
×××××××××××××××××××××××××××××××××
החנתי את המכונית שלי מול ביתה וראיתי אותה יוצאת, כמו תמיד לא מושקעת יוצר מדי אבל איכשהו מושלם כל כל, "את יפיפייה איימ" אני מחמיא לה אך היא אפילו לא תורכת להסתכל עליי, במקום זה היא ממלמלת משהו כמו 'היי' ונכנסת לאוטו, מתיישבת מאחורה ולא לידי, מסתכלת על החלון,על אצבעותייה, על הרצפה, על כל מקום שהוא לא אני, אני לא אשקר, זה כאב, אבל אני חייב לנסות להבין אותה, אבל לפני זה אני חייב להבין מה הקשר שלה לאוראל ימיני הזה.התחלנו כבר בנסיעה שקט סורר בינינו בזמן שכל כמה דקות אני מעביר בה מבט, לראות שהכל בסדר, זה מאין אינסטינקט כזה אצלי לדאוג לדברים החשובים לי, לדברים שלי ...
עברנו כבר את השלט של העיר שלנו ופתאום היא קפצה "דרק, לאין אתה לוקח אותי?" אמרה והסתכלה לתוך עיניי ואני לעינייה, כבר לא היה שם צבע צהבהב נוצץ, אלא שחור, רק שחור ללא ניצוץ, שחור כבוי, שחור שאני מקווה שלא אני כיביתי.
"אל תידאגי איימ, ממתי את לא סומכת עליי?,
רק כדי להרגיע אותך אני לוקח אותך ליער פרדסים(המצאתי שם) לפיקניק" גופה הפך מדרוך לרגוע יותר "דרק מן הסתם שאני אדאג, ואתה עוד חייב לי הסברים, אני מקווה שהם יהיו טובים" היא אומרת ואני מהנהן...כעבור חצי שעה אנחנו מגיעים ליער ומתחילים להוציא את הדברים מהבגאז', בשקט, כל אחד עם מחשבותיו, לבסוף אנחנו מתיישבים ואני פוצה את פי:" איימי... איך... איך את קשורה לעזעזל לאוראל ימיני?"
"הוא אחי, ועכשיו הוא כבר לא קיים." היא אומרת את המשפט האחרון בשקט אך אני מצליח לשמוע, ומיד לאחר מכן פורצת בבכי.נקודת מבט איימי;
"הוא אחי, ועכשיו הוא כבר לא קיים." אני אומרת את המשפט האחרון בשקט, "דרק, לפי מקורות אמינים א...אתה עשית לו את זה-" אני אומרת מבעד לדמעות ועוצרת כדי לנשום, -"א..אתה עשית לי את זה, לקחת ממני את אחי"נקודת מבט דרק (ירון);
"א..אתה עשית לי את זה, לקחת ממני את אחי" היא אומרת בקול שבור, קול שאני שברתי, אני מעלה את רעשי להסתכל בעינייה ואז אני נזכר, שהניצוץ נעלם מהן בגללי, "אני לא ידעתי שהוא אחיך... איימ..." אני אומר ובא לגעת בכתפה אך היא עודפת אותי "לא ידעת שהוא אחי?!, נו אז מה!, גם אם הוא לא היה, מי נותן לך זכות לרצוח אותו?!, אתה לא חושב מה יהיה עם משפחתו?, תראה אותי!, אני שבורה דרק, אני פשוט שבורה... אתה שברת אותי! דרק, לך תדע לעוד כמה אנשים עשית את זה!" היא אמרה בשאגה אבל אני עצרתי כבר במשפט הזה: אתה שברת אותי!
אני שברתי אותה, כמו שאף אחד לא הצליח, לקחתי לה את אחייה, היא תשנא אותי עכשיו, "סליחה" אני מצליח לומר והיא עוצרת "אתה באמת חושב שהסליחה שלך תעזור לי?!, היא לא תחזיר לי אותו!, דרק... שום דבר כבר לא יחזיר לי אותו, גם לא אתה..." היא אומרת את המשפט האחרון בעיניים דומעות אך היא צודקת, אני לא אצליח להחזיר לה אותו, אני זה שלקחתי לה אותו, "א.. אתה השטן!, אתה מפלצת!, א.. אני לא מאמינה שבטחתי בך!"
אני שבור, לא האמנתי שאישה תגרום לי להישבר, לי!, לפאקינג דרק ג'ונס!...
לפני שאני שם לב מה קורה איימי מתרחקת ממני ומתחילה לרוץ ונחשבו מה קורה?, היא נפצעת ומדממת, הולי שיט!!!השיניים שלי יוצאות אוטומטי ואני מתקרב אלייה "ד... דרק מ... מה אתה?!" היא אומרת בפחד אבל זה לא מזיז לי כי אני רוצה את זה, אני רוצה את הדם של אהובתי.
לאבסססס!!!, אני כאןןןן פרק מעניין ומותח רק בשבילכן!!!, מצפה לתגובות חמות💓 אוהבת עדן❤❤
YOU ARE READING
The Devil - Book 2
Vampirosחייתי בתוך בועה, עד שהיא באה ושינתה את זה..., מאז לא יכולתי לשחרר, היא היחידה שקיבלה אותי כמו שאני, כמו המפלצת שאני... או יותר כמו המפלצת שהייתי ... חשבתי שאני צריך אותה רק בתור נחמה, לא חשבתי שזה יתפתח כל כך. _______________________________________...