•12

53 7 6
                                    

נקודת מבט דרק (ירון);

"אוקיי... רק תזכרי שאת ביקשת את זה...
הסיפור שלי התחיל עוד לפני שנולדת, בעצם?, אפילו לפני שאני נולדתי, לפני שהמים האנושי עצמו נוצר..., זה ברור לך שתמיד היה את אלוהים שלנו ואת ה... השטן שהוא בעצם סבא שלי-" "דא פאק מה?!" "איימי תני לי לדבר או שלא אספר לך" היא מהנהנת ואני ממשיך "סבא שלי... השטן התאהב באסורה, אבל כולם יודעים שדווקא את האסור אנחנו רוצים...
סבא שלי השטן בעצמו התאהב באחת מבנות האדם הראשונות שהיו, הוא ידע שלא יוכל לדעת בה כל עוד היא 'טהורה', אנושית...
הוא הפך אותה לדבר שהחליט שייקרא -'ערפד', מה שאני קיום, יחד הם הביאו לעולם את דודתי דיאבלה ואבא שלי ג'ייק או אם את רוצה גם שם משפחה; ג'ייק שטן.
לדיאבלה וג'ייק הייתה ילדות משוגעת, הם היו חיים על בשר דם ועוד של בני אדם, דיאבלה לקחה את עצמה בידיים והפסיקה עם זה, רק כשהיא ממש הצתרכה היא לקחה, ג'ייק, אבי לא היה חכם כמיהה והמשיך עם הרצח הזה למען הנאתו, הוא היה הופך אנשים לשלדים ולא לערפדים, השלדים היו נאחלים על העצמות חוץ מהצוואר, שם היה אסור לגעת וכך הבן אדם לשעבר הופך לשלד, הצוואר שנשאר נושא לאחר שהילד מתעורר וכו'...
אבי היה עושה ככה ואף פעם בחייו לא הפך מישהו או מישהי לערפדים, אבי הגן על אימי מאז שהייתה קטנה והורייה רצו לרצוח אותה, הוא הקדים אותם...-" "הקם להורגך השכם להורגו" היא מילמלה את המשפט הידוע
"- כן, בכל מקרה היא עברה לאיזור שלו והוא תמיד אבל תמיד היה כמו הצל שלה, הלכה למכולת הוא היה שם, הלכה לשחות והופ הוא גם שם, בכל מקום פשוט, יום אחד הם נפגשו בבית הספר ועם הזמן הוא גילה לה מי הוא באמת, הם עברו הרבה ולבסוף התחתנו והביאו שלושה ילדים; שרון, לירון וירון, הם היו הילדים הכי מאושרים שיש, עד גיל שש, במהלך בשש שנים האלה הוריהם עברו תאונת דרכים ומתו, דודתם, שהיא גם הייתה האופוטרופוסיט שלהם נורתה גם היא ע"י כדור זהב ומתה, הילדים נשלחו לשלושה בתי יתומים שונים, ירון נשאר כאן אבל... שרון ולירון נעלמו... הן בבתי יתומים שאיש לא ידע לאן הן נשלחו, ירון נשלח לבית יתומים שבוא התעללו בוא ובגיל עשר הוא ברח משם, אחרי שמונה פאקינג שנים של עבודה קשה, ירון לא היה קיים יותר, היה קיים רק דרק ג'ונס, ששמו הולך לפניו עד היום."     "וואו דרק..." היא אמרה וקפצה עליי בחיבוק "א... אתה מדהים!, עברת כל כך הרבה ... ולחשוב שהייתי בטוחה שאתה עשיר רוצח ומתנשא...
א.. אבל אני רוצה שתסביר לי למה רצית את אחי!, דרק!, אהבתי אותו!" היא אמרה מתייפחת על חזי "תביני לאב... הלוואתי לאחיך המון המון כסף, יום אחד ביקשתי ממנו שיחזיר לי והוא לא הסכים, שהוא גם לא מתכוון להחזיר לי אי-פעם, לאחר מכן, הוא יצא בהצהרה זו לכל העולם התחתון ו... טוב... הייתי חייב לעשות את זה" אמרתי משדרג קצת את האמת ומוציא את עצמי טיפה יותר טוב, מה שממש לא נכון, לא ביקשתי ממנו שיחזיר לי, פשוט שמעתי שהוא לא מוכן להחזיר אז רצחתי אותו, כי כזה אני...
איימי קמה במהירות והתקדמה אל הדלת  ואני אחרייה, היא חייכה אליי והשבתי לה חיוך, חיבקה אותי וכך גם אני ואז... ואז היא עשתה דבר שממש לא ציפיתי ממנה לעשות היא דפקה לי ברכית לאיזור הרגיש שלי שלוש או ארבע פעמים... אני כבר לא זוכר, לאחר מכן אגרוף ועוד אחד וכך עד שהיא רצה על המתבח בזמן שהייתי בעירפול חושים ודפקה לי מחבת על הראש, הדבר היחידי שאני זוכר לפני שהתעלפתי היה:"אני אוהבת אותך דרק ג'ונס, אל תשכח אותי, סליחה"

תגיבו לאבסססס שלי, אוהבת אתכן המון, דרך אגב איך עבר ליל הסדר?

The Devil - Book 2Where stories live. Discover now